Το Ξάγναντο Αγάπησα, μα η Ζωή..Θολό Τοπίο!

Το Ξάγναντο Αγάπησα, μα η Ζωή..Θολό Τοπίο!
Νεφέλης Σκέψεις.

Nεφέλης Σκέψεις.!

Καλώς ήρθατε στο Blog μου Δημιουργιες και σκέψεις μου.! Καθίστε αναπαυτικά, και καλό σας διάβασμα.! Ζητώ την κατανόησή σας. Εξηγούμαι, για να μην παρεξηγούμαι. Δεν είμαι ποιήτρια ούτε στιχουργός , γράφω της ψυχής μου τα παράπονα μόνον, όταν.. η έμπνευση μου κάνει την επίσκεψη. Ευχαριστώ Πολύ.!

Ancient Theatre of Epidaurus

Ancient Theatre of Epidaurus

Κυριακή 31 Ιανουαρίου 2010

Ελπίδες

Πρέπει να ξυπνάμε απ' τα όνειρά μας
να έχουμε κοντά μας την πραγματικότητα
μες' αυτήν να ζούμε,και να αναζητούμε
στην ζωή ποιότητα.

Τα όνειρα όταν φεύγουν το πρωί
παίρνουν μαζί τους και οτι είδες,
σίγουρα μεσα σε αυτά,υπήρχαν και ελπίδες.

Ελπίδες που ίσως κατοικούν
στα έγκατα του νου, γιαυτό
βγαίνουν στα όνειρα
μήπως και ποιηθούν.


 To  ταξίδι.!!

Σε βάρκα αρμενίζω με πανιά
χωρίς κουπιά,με του ανέμου
το κουμάντο,τη Ρότα θα μου
δείχνει η αστροφεγγιά,και ένα
φεγγάρι κάντο...

απ΄τη στεριά θα αφήνομαι
να φεύγω απ΄τη ψευτιά της
να ζω πάνω στη θάλασσα
που έχει μαγκιά δικιά της

Πρόσεχε βάρκα μου μικρή
αγέρα μη φουσκώνεις
τα κύματα της θάλασσας
και την εξαγριώνεις

Άσε να λικνίζομαι στα γαλανά νερά
να ζω μέσα στο όνειρο
που έχασα στη στεριά...

Μα είναι ένα ταξίδι
που γρήγορα τελειώνει
έζησα όμως το όνειρο
και ελπίδες.....μεγαλώνει!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου