Το Ξάγναντο Αγάπησα, μα η Ζωή..Θολό Τοπίο!

Το Ξάγναντο Αγάπησα, μα η Ζωή..Θολό Τοπίο!
Νεφέλης Σκέψεις.

Nεφέλης Σκέψεις.!

Καλώς ήρθατε στο Blog μου Δημιουργιες και σκέψεις μου.! Καθίστε αναπαυτικά, και καλό σας διάβασμα.! Ζητώ την κατανόησή σας. Εξηγούμαι, για να μην παρεξηγούμαι. Δεν είμαι ποιήτρια ούτε στιχουργός , γράφω της ψυχής μου τα παράπονα μόνον, όταν.. η έμπνευση μου κάνει την επίσκεψη. Ευχαριστώ Πολύ.!

Ancient Theatre of Epidaurus

Ancient Theatre of Epidaurus

Κυριακή 31 Ιανουαρίου 2010

Η ΨΥΧΗ ΜΟΥ..

Πάλεψες μέσα μου πολύ
γιαυτό δραπέτευσες ψυχή μου
το είναι μου σε κούρασε
κι άφησες μόνο το κορμί μου.

Μα πιάστηκες, σε γκαντεμιάς υφάδι,
και αιωρούνται τα όνειρά μου στο κενό
της μοναξιάς ο ΄φόβος με πληγώνει
κι΄όλο παλεύω να ξορκίσω το κακό.

Κί ένας αέρας Δυνατός τα εξανέμισε
τα σκόρπισε  στα πέρατα της γης
οι πόθοι μου εσβήσανε
και ας ήτανε διακαείς.

Μάζεψε ουρανέ μου τα όνειρα
πλέχτα στα σύννεφά σου
κάντα βροχή και στείλτα μου
Μην τα κρατάς δικά σου..

Νεφέλη

9/8/2007

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου