Το Ξάγναντο Αγάπησα, μα η Ζωή..Θολό Τοπίο!

Το Ξάγναντο Αγάπησα, μα η Ζωή..Θολό Τοπίο!
Νεφέλης Σκέψεις.

Nεφέλης Σκέψεις.!

Καλώς ήρθατε στο Blog μου Δημιουργιες και σκέψεις μου.! Καθίστε αναπαυτικά, και καλό σας διάβασμα.! Ζητώ την κατανόησή σας. Εξηγούμαι, για να μην παρεξηγούμαι. Δεν είμαι ποιήτρια ούτε στιχουργός , γράφω της ψυχής μου τα παράπονα μόνον, όταν.. η έμπνευση μου κάνει την επίσκεψη. Ευχαριστώ Πολύ.!

Ancient Theatre of Epidaurus

Ancient Theatre of Epidaurus

Κυριακή 31 Ιανουαρίου 2010

ΤΑ ΒΗΜΑΤΑ ΣΟΥ!!

  Ας το φεγγάρι να οδηγείπάνω στην άμμο τα βήματά σου,
εκεί θα βρίσκονται άσβηστα
αχνάρια του Ερωτά σου.

Στάσου και κοίταξε,
μα μην ξεχάσεις σιγά σιγά
και περπατώντας, να τα χαλάσεις.

Αστα να μείνουνε,
μέχρι η θάλασσα να αγριέψει,
Να στείλει κύματα-να στείλει κύματα
να τα μαζέψει..

Πάρε το δρόμο η μονοπάτι,
και να θυμάσαι ..πως ο,τι έγινε,
Ητανε μόνο για την Αγάπη

14/10/96
Νεφέλη.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου