Το Ξάγναντο Αγάπησα, μα η Ζωή..Θολό Τοπίο!

Το Ξάγναντο Αγάπησα, μα η Ζωή..Θολό Τοπίο!
Νεφέλης Σκέψεις.

Nεφέλης Σκέψεις.!

Καλώς ήρθατε στο Blog μου Δημιουργιες και σκέψεις μου.! Καθίστε αναπαυτικά, και καλό σας διάβασμα.! Ζητώ την κατανόησή σας. Εξηγούμαι, για να μην παρεξηγούμαι. Δεν είμαι ποιήτρια ούτε στιχουργός , γράφω της ψυχής μου τα παράπονα μόνον, όταν.. η έμπνευση μου κάνει την επίσκεψη. Ευχαριστώ Πολύ.!

Ancient Theatre of Epidaurus

Ancient Theatre of Epidaurus

Κυριακή 31 Ιανουαρίου 2010

Τα Φιλάκια σου!!!

Τα φιλάκια σου τα νιώθω
Την αγάπη σου ποθώ
Μες την αγκαλιά σου τρέχω
να μου ανοίξεις να χωθώ..

Να με νανουρισεις θέλω
με ποιήματα τραγούδια
Και στα μάτια να σε δω,
Για να νιώσω στην φωνή σου
της αγάπης τον παλμό.

Θα σου δέσω τα μαλλιά μου
γύρω γύρω στον λαιμό σου
Και θα σε κεράσω τότε,
το γλυκόπιοτο ποτό σου.!

Ενα ανάλαφρο και..... .ξεσυννεφιασμένο
μικρό, απλό, ποιηματάκι χαρισμένο σε όλους σας.
Φιλιά.

Νεφέλη
4/2/2008

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου