Το Ξάγναντο Αγάπησα, μα η Ζωή..Θολό Τοπίο!

Το Ξάγναντο Αγάπησα, μα η Ζωή..Θολό Τοπίο!
Νεφέλης Σκέψεις.

Nεφέλης Σκέψεις.!

Καλώς ήρθατε στο Blog μου Δημιουργιες και σκέψεις μου.! Καθίστε αναπαυτικά, και καλό σας διάβασμα.! Ζητώ την κατανόησή σας. Εξηγούμαι, για να μην παρεξηγούμαι. Δεν είμαι ποιήτρια ούτε στιχουργός , γράφω της ψυχής μου τα παράπονα μόνον, όταν.. η έμπνευση μου κάνει την επίσκεψη. Ευχαριστώ Πολύ.!

Ancient Theatre of Epidaurus

Ancient Theatre of Epidaurus

Δευτέρα 1 Φεβρουαρίου 2010

Καληνυχτα

Δεν γράφω ...ποίημα.
μια καληνύχτα μόνο,
σε σας τους στιχοφίλους μου
που μοιάζουμε στον πόνο.

που οι μοναξιές μας σμίγουνε
στους στίχους τις αράδες,
γράφοντας ποιήματα,στιχακια,
Μαντινάδες

Που θέλουμε να νιώσουμε
στη μοναξιά μας ταίρι
μα δεν φτανει ο ερωτας
πάνω σε περιστέρι...

Όλοι τον περιμένουμε
γιατί πολλά σημαίνει
κι΄όσοι τον έχουν αγκαλιά
ειναι ευτυχισμένοι..

Μια καληνύχτα από καρδιάς
καλά μου φιλαράκια
μια καληνύχτα Ανέφελη
και ύπνο σαν... παιδάκια

Νεφέλη

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου