Το Ξάγναντο Αγάπησα, μα η Ζωή..Θολό Τοπίο!

Το Ξάγναντο Αγάπησα, μα η Ζωή..Θολό Τοπίο!
Νεφέλης Σκέψεις.

Nεφέλης Σκέψεις.!

Καλώς ήρθατε στο Blog μου Δημιουργιες και σκέψεις μου.! Καθίστε αναπαυτικά, και καλό σας διάβασμα.! Ζητώ την κατανόησή σας. Εξηγούμαι, για να μην παρεξηγούμαι. Δεν είμαι ποιήτρια ούτε στιχουργός , γράφω της ψυχής μου τα παράπονα μόνον, όταν.. η έμπνευση μου κάνει την επίσκεψη. Ευχαριστώ Πολύ.!

Ancient Theatre of Epidaurus

Ancient Theatre of Epidaurus

Δευτέρα 1 Φεβρουαρίου 2010

Δεν Εχω Τίτλο Όπως....

...Δεν έχω δει τα μάτια σου ποτέ
κι΄ουτε αγγίξει το κορμί σου
αυτό που μου έμεινε
σαν Δώρο από σε
ειναι η φωνή σου.

Μες το μυαλό μου κατοικεί
Διέξοδο δεν ψάχνει για να φύγει
κι΄ΑΝ κάποτε αυτό συμβεί
εγώ, θα νιώσω λίγη.

Ανεμοστρόβιλος μαστίγωσε τα κύματα
τα έσπρωξε με βία στην στεριά
Ανεμοδάρθηκαν Αγάπες και αισθήμτα
μα η γαλήνη το πρωί τα βρήκε Αγκαλιά.!
Αρα...
Τ΄όραμα της σχέσης μας δεν χάθηκε
όσο κι αν ήσουνα σκληρός
πιστεύω η αγάπη μας πως εζησε
την επανόρθωση θα φέρει ο καιρός..

ΝεφΕλλη.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου