Το Ξάγναντο Αγάπησα, μα η Ζωή..Θολό Τοπίο!

Το Ξάγναντο Αγάπησα, μα η Ζωή..Θολό Τοπίο!
Νεφέλης Σκέψεις.

Nεφέλης Σκέψεις.!

Καλώς ήρθατε στο Blog μου Δημιουργιες και σκέψεις μου.! Καθίστε αναπαυτικά, και καλό σας διάβασμα.! Ζητώ την κατανόησή σας. Εξηγούμαι, για να μην παρεξηγούμαι. Δεν είμαι ποιήτρια ούτε στιχουργός , γράφω της ψυχής μου τα παράπονα μόνον, όταν.. η έμπνευση μου κάνει την επίσκεψη. Ευχαριστώ Πολύ.!

Ancient Theatre of Epidaurus

Ancient Theatre of Epidaurus

Παρασκευή 20 Μαΐου 2011

ΣΚΕΨΕΙΣ ΜΙΑΣ ΜΑΝΝΑΣ...

Φορτισμένη  συναισθηματικά μετά από μια απογευματινή  επίσκεψη,
<Θα την έλεγα  ε ξ ο μ ο λ ό γ η σ η...>

Απορία στην ζωή της το Γιατί
Χάθηκε του δρόμου της η ρότα,
κι΄εμεινε μόνη  δίχως σκέψη  και ροπή
να ξαναφτιάξει την Ζωή της όπως πρώτα..

Σ΄ένα  αισθημα  αγωνίας  και στοργής
Αφιερώνει την Ζωή της,
Ομως  ξεχάστηκε στην δίνη μιας στροφής
κι΄εμεινε  μόνη με την δίκαιη ψυχή της..

Μια κοινωνία που άλλοι κυβερνούν
και η Μάνα εχει δήθεν λόγο....
Βυθίστηκε  μεσ΄τ΄ονειρο να ζεί
και να θυμίζει ξεχασμένο γυρολόγο..

Το γέλιο ψεύτικο,  και μάταιες  θυσίες..
γίνεται φύλακας Αγγέλων που Γεννά,
ξενύχτια ,δάκρυα,  χαρές και αγωνίες,
το τέλος ερχεται,  κι΄η Αγάπη την ξεχνά..

Ποιό τ΄οφελος θα πει μια μέρα,
Τα χρόνια  πέρασαν μισέψαν τα παιδιά,
Και ξεχασμένη στης Ζωής την καλησπέρα...
Ερχεται η  Νύχτα  για   Μ ι σ ή ...π α ρ η γ ο ρ ι ά..

11/2/2009
Νεφέλη.!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου