Το Ξάγναντο Αγάπησα, μα η Ζωή..Θολό Τοπίο!

Το Ξάγναντο Αγάπησα, μα η Ζωή..Θολό Τοπίο!
Νεφέλης Σκέψεις.

Nεφέλης Σκέψεις.!

Καλώς ήρθατε στο Blog μου Δημιουργιες και σκέψεις μου.! Καθίστε αναπαυτικά, και καλό σας διάβασμα.! Ζητώ την κατανόησή σας. Εξηγούμαι, για να μην παρεξηγούμαι. Δεν είμαι ποιήτρια ούτε στιχουργός , γράφω της ψυχής μου τα παράπονα μόνον, όταν.. η έμπνευση μου κάνει την επίσκεψη. Ευχαριστώ Πολύ.!

Ancient Theatre of Epidaurus

Ancient Theatre of Epidaurus

Τετάρτη 1 Ιουνίου 2011

Γιατί?

Γιατί? ……
Γιατί κρατάς μια σιωπή
Μια Σιωπή που μας πληγώνει
Μια σιωπή που δεν μας σώνει
Απ την σκληρή την μοναξιά.?

Για σένα τα στιχάκια μου
Για σε τα ποιήματά μου
Σέρνω τα βήματά μου
Μιά από κει μια από εδώ..
Στο στίχοι κάνω βόλτες
μην τύχη και σε δω..

Να ξέρεις σε διαβάζω,
Κι είναι σαν να κοιτάζω
την όμορφη μορφή σου !
(Νομίζω η σκληράδα πως είναι Αδελφή σου)

Μα να ΘΥΜΆΣΑΙ Πάντα
Πως είσαι ο Διαλεκτός,
ΤΟΥ σύμπαντος κομμάτι
Του Ουρανού το Μάτι
Που με καθοδηγεί..

Μάιος 2010
Νεφέλη

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου