Το Ξάγναντο Αγάπησα, μα η Ζωή..Θολό Τοπίο!

Το Ξάγναντο Αγάπησα, μα η Ζωή..Θολό Τοπίο!
Νεφέλης Σκέψεις.

Nεφέλης Σκέψεις.!

Καλώς ήρθατε στο Blog μου Δημιουργιες και σκέψεις μου.! Καθίστε αναπαυτικά, και καλό σας διάβασμα.! Ζητώ την κατανόησή σας. Εξηγούμαι, για να μην παρεξηγούμαι. Δεν είμαι ποιήτρια ούτε στιχουργός , γράφω της ψυχής μου τα παράπονα μόνον, όταν.. η έμπνευση μου κάνει την επίσκεψη. Ευχαριστώ Πολύ.!

Ancient Theatre of Epidaurus

Ancient Theatre of Epidaurus

Τετάρτη 1 Ιουνίου 2011

Μετά την Παράσταση

Εχει πέσει η Αυλαία
η πλατεία ερήμωσε,
Εσύ, στέκεις, εκεί..
να κοιτάζεις τα αδεια καθίσματα
απορροφημένος από την μαγεία
των χειροκροτημάτων,
Πίνεις τον ηχο τους,
Νέκταρ, δύναμη
για την αυριανή σου παράσταση..

Εκστατική σε κοιτάζω
και σε φωτογραφίζω με την σκέψη μου,
κάποιες ματιές σου ακούμπησαν στο βλέμμα μου,
κι΄ενιωσα να αναμοχλεύουν την ψυχή μου
προσπαθώντας την απελευθέρωσή της.

Σε όλα μου τα κλίκ Εσύ πρωταγωνιστείς..

9/9/2010
ΝεφΕλλη

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου