Το Ξάγναντο Αγάπησα, μα η Ζωή..Θολό Τοπίο!

Το Ξάγναντο Αγάπησα, μα η Ζωή..Θολό Τοπίο!
Νεφέλης Σκέψεις.

Nεφέλης Σκέψεις.!

Καλώς ήρθατε στο Blog μου Δημιουργιες και σκέψεις μου.! Καθίστε αναπαυτικά, και καλό σας διάβασμα.! Ζητώ την κατανόησή σας. Εξηγούμαι, για να μην παρεξηγούμαι. Δεν είμαι ποιήτρια ούτε στιχουργός , γράφω της ψυχής μου τα παράπονα μόνον, όταν.. η έμπνευση μου κάνει την επίσκεψη. Ευχαριστώ Πολύ.!

Ancient Theatre of Epidaurus

Ancient Theatre of Epidaurus

Τετάρτη 1 Ιουνίου 2011

.......

Ατιτλο.22/8/2007

Μου αρέσουν τα ποιήματα
και αν κάπου κάπου γράφω στίχους ,είναι,..
γιατί ακούω δίπλα μου,της καρδιά σου τους χτύπους..

Δεν Φεύγεις από το μυαλό μου
πάντα σε σκεφτομαι με Αγάπη
μην Αρνηθείς το κάλεσμά μου
κι άς ξεχαστούνε πια τα λάθη.

Θάθελα κοντά μου να γυρίσεις
δεν θέλω πια να είσαι μόνος
και να το ξέρεις, μην αργήσεις
πριν τα ξεφτίσει ΟΛΑ ο χρόνος.....

....που τόσο γρήγορα περνάει
κι αφήνει πίσω του Χαρές,
μα μες΄την δίνη της βιασύνης
δεν τις μετρά τις Αρετές..

..Νεφέλη..

25/4/2010

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου