Το Ξάγναντο Αγάπησα, μα η Ζωή..Θολό Τοπίο!

Το Ξάγναντο Αγάπησα, μα η Ζωή..Θολό Τοπίο!
Νεφέλης Σκέψεις.

Nεφέλης Σκέψεις.!

Καλώς ήρθατε στο Blog μου Δημιουργιες και σκέψεις μου.! Καθίστε αναπαυτικά, και καλό σας διάβασμα.! Ζητώ την κατανόησή σας. Εξηγούμαι, για να μην παρεξηγούμαι. Δεν είμαι ποιήτρια ούτε στιχουργός , γράφω της ψυχής μου τα παράπονα μόνον, όταν.. η έμπνευση μου κάνει την επίσκεψη. Ευχαριστώ Πολύ.!

Ancient Theatre of Epidaurus

Ancient Theatre of Epidaurus

Σάββατο 25 Ιουνίου 2011

Η Μάχη μου

Η Μάχη μου…
Παλεύω να διατηρήσω την αρχική μου υπόσταση
αντιμαχόμενες οι πλευρές,
Κάποιος υποχώρησε αλύγιστα,.
Η φορά των γεγονότων καλεί, για ισορροπία,
Παρόλα αυτά, αδυνατώ να σε ξεχάσω.
Αδίκως χάθηκαν όλα, τα λόγια δεν μετρήθηκαν
Ο απολογισμός έρχεται αργότερα.
Η Αποτυχία απεδείχθη περίτρανα…
Κύματα από μνήμες εισρέουν εντός μου
και αποδυναμώνουν
Την αντίσταση των συναισθημάτων
Που παλεύουν να παραμείνουν
στην αρχική τους.. ματαιότητα.
27/10/2007

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου