Το Ξάγναντο Αγάπησα, μα η Ζωή..Θολό Τοπίο!

Το Ξάγναντο Αγάπησα, μα η Ζωή..Θολό Τοπίο!
Νεφέλης Σκέψεις.

Nεφέλης Σκέψεις.!

Καλώς ήρθατε στο Blog μου Δημιουργιες και σκέψεις μου.! Καθίστε αναπαυτικά, και καλό σας διάβασμα.! Ζητώ την κατανόησή σας. Εξηγούμαι, για να μην παρεξηγούμαι. Δεν είμαι ποιήτρια ούτε στιχουργός , γράφω της ψυχής μου τα παράπονα μόνον, όταν.. η έμπνευση μου κάνει την επίσκεψη. Ευχαριστώ Πολύ.!

Ancient Theatre of Epidaurus

Ancient Theatre of Epidaurus

Κυριακή 26 Αυγούστου 2012

Καν την Αγαπη σου Φωλιά..!


Καν την αγάπη σου φωλιά
 κύμα γαλήνιο και αγκαλιά
 για να κουρνιάσω,

 Kαν  την αγάπη σου φωλιά
να μπω να νιώσω ζεστασιά
να μην σε χάσω

Κάν την αγάπη σου  ουρανό
Εκεί κοντά με το θεό
Να με προσέχει

Κάν την αστέρι της  βραδιάς 
Στην γη να φεύγει  χαμηλά
και την δική μου την καρδιά
να την κατέχει

Κάν την πουλί κάθε πρωί
να κελαηδά 
στο ξύπνημά μου

Καν τη αγκαλιά  κάθε βραδιά
με όμορφα  λόγια της γλυκά
να  μπαίνει μες τα όνειρά μου .


Ν.
.20/2/2012 βράδυ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου