Το Ξάγναντο Αγάπησα, μα η Ζωή..Θολό Τοπίο!

Το Ξάγναντο Αγάπησα, μα η Ζωή..Θολό Τοπίο!
Νεφέλης Σκέψεις.

Nεφέλης Σκέψεις.!

Καλώς ήρθατε στο Blog μου Δημιουργιες και σκέψεις μου.! Καθίστε αναπαυτικά, και καλό σας διάβασμα.! Ζητώ την κατανόησή σας. Εξηγούμαι, για να μην παρεξηγούμαι. Δεν είμαι ποιήτρια ούτε στιχουργός , γράφω της ψυχής μου τα παράπονα μόνον, όταν.. η έμπνευση μου κάνει την επίσκεψη. Ευχαριστώ Πολύ.!

Ancient Theatre of Epidaurus

Ancient Theatre of Epidaurus

Κυριακή 11 Νοεμβρίου 2012

Χρόνε... Άστα..


Κάποτε γράφαμε στιχάκια.!!

ΚΑΙ..
Τα στιχάκια μας αυτά
μες το συρτάρι να φυλάξεις
να τα διαβάζεις και να λες
χρόνε, δεν θα σ΄αφήσω
τίποτε να αλλάξεις.

Άστα, είναι τα λόγια αυτά
που σου είπε μια γυναίκα
ένα βράδυ,
άστα, να νιώθεις πάνω σου
του λόγου της το χάδι.

Άστα και ας πέσει κίτρινη μπογιά,
χρόνε, ξέρω, από σένα θα ναι,
άστα να ανοίγω το συρτάρι μου
....και εκείνη να θυμάμαι....

25/10/2012

Νεφέλη

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου