Το Ξάγναντο Αγάπησα, μα η Ζωή..Θολό Τοπίο!

Το Ξάγναντο Αγάπησα, μα η Ζωή..Θολό Τοπίο!
Νεφέλης Σκέψεις.

Nεφέλης Σκέψεις.!

Καλώς ήρθατε στο Blog μου Δημιουργιες και σκέψεις μου.! Καθίστε αναπαυτικά, και καλό σας διάβασμα.! Ζητώ την κατανόησή σας. Εξηγούμαι, για να μην παρεξηγούμαι. Δεν είμαι ποιήτρια ούτε στιχουργός , γράφω της ψυχής μου τα παράπονα μόνον, όταν.. η έμπνευση μου κάνει την επίσκεψη. Ευχαριστώ Πολύ.!

Ancient Theatre of Epidaurus

Ancient Theatre of Epidaurus

Κυριακή 17 Νοεμβρίου 2013

Ο ΝΕΡΟΥΛΑΣ ΓΡΑΦΕΙ!!

Ο ΝΕΡΟΥΛΑΣ ΓΡΑΦΕΙ!!

9 Αυγούστου 2010 στις 2:46 μ.μ.
Πολλοί φίλοι μου ζήτησαν να μάθουν η φράση ( -ο Νερουλάς  γράφει.-) που είναι γραμμένη στο προφίλ του Σπύρο του Ρηγάτου, τι θέλει να πει..
Διαβάστε λοιπόν παρακάτω, και  θα μάθετε τι ακριβώς εγινε....

Ήταν ένα απόγευμα γλυκό του φθινοπώρου, ο μικρός Σπυρος <γιός  μου> έκανε βόλτες στην αυλή με το αυτοκινητό του, δώρο απ ό το ν θείο του τον  Ακη (Αδελφό μου) όταν ξαφνικά μου φωνάζει...
-Μαμά, μαμά , ένας κύριος κάτι γράφει
- Που είναι παιδί μου?
-Κάτω στην αυλή μας και κοιτάζει το λορόϊ (έτσι το έλεγε,) του νερού μας , να του πω να φύγει?
- οχι, γιατί γραφει το νερό που έχουμε  καταναλώσει ,έτσι θα ξέρουμε τι θα πληρώσουμε ,αυτή ειναι η δουλειά του, και μην φωνάζεις..
-Δηλαδή Μαμάααααα δεν κατάλαβα, το νεράκι που μου έχεις πει οτι μας το χαρίζει ο Θεούλης με την βροχούλα στην Γή μας, και γεμίζουν τα πηγάδια  πρέπει να δίνουμε λεφτά?
-Τώρα έχουμε   βρύσες οχι πηγάδια, και ρολόγια  που γράφουν τι κατανάλωση κάναμε,  έτσι γίνεται, έχουν υπαλλήλους, γραφεία, κ.τ.λ.
-Μαμά τι μου λες? εγώ το βράδυ στην προσευχή μου θα τα πω του Θεούλη μου, δεν πρέπει αυτό να γίνεται, είπε θυμωμένος...και κατέβηκε την αυλή, πήγε κοντά στον υπάλληλο και του λέει φωναχτά
- Σταμάτα να γράφεις, το βράδυ στην προσευχή μου θα σε μαρτυρήσω στο Θεούλη οτι μας παίρνεις λεφτά για το νεράκι του...
Ο υπάλληλος γέλασε,  ήρεμα και με κατανόηση του είπε.
-Δεν είναι για μένα μικρέ , τα χρήματα είναι για δουλειές, φροντίζουμε να φτάνει το νερό στην βρύση σου καθαρό, έχουμε δεξαμενές, ολα αυτά θέλουν χρήματα, οταν μεγαλώσεις θα μάθεις περισσότερα.
Εσύ  να προσέχεις να χαλάς μόνο όσο χρειάζεσαι, να μην το σπαταλάς, για να μη μας λείψει, και για να μην πληρώνεις περισσότερα χρήματα.
Ο μικρός Σπύρος τον κοίταζε σιωπηλά και περίεργα, προσπαθώντας να καταλάβει, δεν είπε ούτε  λέξη, ο υπάλληλος φάνηκε να το διασκεδάζει..
Και Όταν τελείωσε, με την απορία  στο πρόσωπό του λέει.
-Τι να πω, ενώ είναι έτσι...δεν ξανα θυμώνω Κύριε Νεουλά μου, εσύ γράφε το νεράκι μας, και εμείς ότι είναι θα πληρώνουμε, θα προσέχω  και την μαμά μου να μην χαλάει πολύ.
Από τότε όταν ανοιγα βρύση πάντα άκουγα. ΜΑΜΆ ΠΡΟΣΕΧΕ Ο ΝΕΟΥΛΑΣ ΓΡΑΦΕΙ.!
Αυτό λεγόταν οχι μόνο σε μένα μα...σε όποιον έβλεπε να ανοίγει βρύση.
Έτσι έμαθαν όλοι αυτή την φράση που ακόμα και τώρα την λέμε οταν θέλουμε να
τονίσουμε κάποια υπερβολή !!!
9/8/2010
Νεφέλη!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου