Το Ξάγναντο Αγάπησα, μα η Ζωή..Θολό Τοπίο!

Το Ξάγναντο Αγάπησα, μα η Ζωή..Θολό Τοπίο!
Νεφέλης Σκέψεις.

Nεφέλης Σκέψεις.!

Καλώς ήρθατε στο Blog μου Δημιουργιες και σκέψεις μου.! Καθίστε αναπαυτικά, και καλό σας διάβασμα.! Ζητώ την κατανόησή σας. Εξηγούμαι, για να μην παρεξηγούμαι. Δεν είμαι ποιήτρια ούτε στιχουργός , γράφω της ψυχής μου τα παράπονα μόνον, όταν.. η έμπνευση μου κάνει την επίσκεψη. Ευχαριστώ Πολύ.!

Ancient Theatre of Epidaurus

Ancient Theatre of Epidaurus

Πέμπτη 6 Φεβρουαρίου 2014

<Αφιερωμένο στο Αγαπημένο πολύπαθο σεισμόπληκτο Ληξούρι>



-----
Έχουν περάσει 60 χρόνια
απο του Αυγούστου το σεισμό
ήταν το 53 που γινε μέγα κακό

Κι ενώ είχαμε ησυχάσει
και όλα βρίσκαν μια σειρά
εγκέλαδος ξανά χτυπάει
κι΄ ανακατεύει τα...νερά

Ένας χορός το κουνητό του
κάτω απ΄τα πόδια μας φωτιά
το φοβερό τρεμουλιστο του
και βουητό ήχου στα αυτιά.

Ολα γυρίζουνε μπροστά μας,
κάτι θολώνει το μυαλό,
κυριαρχεί παντου ο φόβος,
για το επόμενο κακό.

Αλλόφρονες με καρδιοχτύπι
και μνήμες απ΄το παρελθόν
δεήσεις κάνουμε τις ίδιες
Οχι Θεέ κι΄άλλο κακό.

βεργολυγουνε κόποι χρόνων
στου ριχτερ τους συχνούς ρυθμούς
και αντιπαλεύουνε ποιος
θα ναι με περισσότερους βαθμούς..

Έτσι μετριέται η δύναμή τους
μαζί με χτύπους της καρδιάς μας
Τα σπίτια μας ρωγμές που χάσκουν,
και ο βρυχγμος τους μες τ΄ αυτιά μας.

.Όμως /..
Κατ΄απ την σκόνη η Ελπίδα
μετα άπ΄τον πόνο η Χαρά
κι΄ύστερα απ΄την καταιγίδα
είναι η γαλήνη που Μετρά...

Γιαυτό ωραίο μου Ληξούρι
κουριαγιο κρατα.. Το μπορεις.!
Παρηγορια, η Δύναμή σου,
χαμογελο εχε υπομονης.

Νεφελη.
5/2/2014

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου