Το Ξάγναντο Αγάπησα, μα η Ζωή..Θολό Τοπίο!

Το Ξάγναντο Αγάπησα, μα η Ζωή..Θολό Τοπίο!
Νεφέλης Σκέψεις.

Nεφέλης Σκέψεις.!

Καλώς ήρθατε στο Blog μου Δημιουργιες και σκέψεις μου.! Καθίστε αναπαυτικά, και καλό σας διάβασμα.! Ζητώ την κατανόησή σας. Εξηγούμαι, για να μην παρεξηγούμαι. Δεν είμαι ποιήτρια ούτε στιχουργός , γράφω της ψυχής μου τα παράπονα μόνον, όταν.. η έμπνευση μου κάνει την επίσκεψη. Ευχαριστώ Πολύ.!

Ancient Theatre of Epidaurus

Ancient Theatre of Epidaurus

Σάββατο 22 Μαρτίου 2014

Η Πένα .(2)

Αφήσαμε την πένα
και το χαρτί στην άκρη,
και πως να γράψεις γραμμα,
που θα σταθεί το δάκρυ.?

Πότιζε τα λόγια, συνόδευε λυγμούς ,
παράπονα ψυχής μας σ΄αλλοτινούς καιρούς.
Τώρα πάνω στα πλήκτρα γίνεται χορός
κι η πένα παραπέρα φωνάζει.. -Τι χαμός..

Και το χαρτί λυπάται
που στο λευκό του μένει,
Άδεια η αγκαλιά του
και τι να περιμένει...

τα λόγια των ανθρώπων?
Τις εκμυστηρεύσεις.?
για όλα όσα που ζούσε
-παραπονο δικό του-
που του..κλεψαν τις θέσεις..

Νεφέλη
17/3/2014

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου