Το Ξάγναντο Αγάπησα, μα η Ζωή..Θολό Τοπίο!

Το Ξάγναντο Αγάπησα, μα η Ζωή..Θολό Τοπίο!
Νεφέλης Σκέψεις.

Nεφέλης Σκέψεις.!

Καλώς ήρθατε στο Blog μου Δημιουργιες και σκέψεις μου.! Καθίστε αναπαυτικά, και καλό σας διάβασμα.! Ζητώ την κατανόησή σας. Εξηγούμαι, για να μην παρεξηγούμαι. Δεν είμαι ποιήτρια ούτε στιχουργός , γράφω της ψυχής μου τα παράπονα μόνον, όταν.. η έμπνευση μου κάνει την επίσκεψη. Ευχαριστώ Πολύ.!

Ancient Theatre of Epidaurus

Ancient Theatre of Epidaurus

Τρίτη 15 Απριλίου 2014

Κορίτσι μου της Κυριακής.!!

  • Κορίτσι μου της Κυριακής
     Όνειρό και λαχτάρα μου
    στάσου λιγάκι στο στενό 
    νά κουσεις την κιθάρα μου..
     
    Να σου μελώσει η καρδιά,
    και μες ΄την ευεξία
    Μες΄τ΄άσπρο σου το φόρεμα
    μοιάζεις με φαντασία.

    Κορίτσι μου της Κυριακής
    Ξημέρωμα μη σώνει
    κι΄ ας μες τα μαύρα σου μαλλιά
    η νύχτα ξημερώνει ...

    Κορίτσι μου της Κυριακής
    δεν μ΄εχει αφήσει ο πόνος
    που  εχω μείνει μόνος.....
    και σ υ λ λ ο γ ί ζ ο μ α ι..

    Πέρασαν Χρόνων Κυριακές
    χωρίς εσέ κοντά μου,
    μ΄αν σ΄ είχα αγκαλιά μου..
    πως θά ταν η ζωή μου
    Α ν α λ ο γ ί ζ ο μ α ι ..
    Νεφ Έλλη
3/9/2011



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου