Το Ξάγναντο Αγάπησα, μα η Ζωή..Θολό Τοπίο!

Το Ξάγναντο Αγάπησα, μα η Ζωή..Θολό Τοπίο!
Νεφέλης Σκέψεις.

Nεφέλης Σκέψεις.!

Καλώς ήρθατε στο Blog μου Δημιουργιες και σκέψεις μου.! Καθίστε αναπαυτικά, και καλό σας διάβασμα.! Ζητώ την κατανόησή σας. Εξηγούμαι, για να μην παρεξηγούμαι. Δεν είμαι ποιήτρια ούτε στιχουργός , γράφω της ψυχής μου τα παράπονα μόνον, όταν.. η έμπνευση μου κάνει την επίσκεψη. Ευχαριστώ Πολύ.!

Ancient Theatre of Epidaurus

Ancient Theatre of Epidaurus

Τετάρτη 26 Νοεμβρίου 2014

Το Σπίτι της Καρδιάς μου .!!


Το Σπίτι της Καρδιάς μου .!!

Πόσος σκληρός είναι ο σεισμός
εμείς, όσοι τον ζήσαμε το ξέρουμε,
έρχεται απρόσμενα κι ο,τι αγαπάς
το ξεριζώνει, και ανήμποροι
κοιτάμε και υποφέρουμε.

Τα παιδικά μου χρόνια στέγασε
ενα σπιτάκι στα Δαμουλιανάτα,
μπουλντόζα τώρα το μαζεύει ανάκατα
με χώματα, αναμνήσεις, νιάτα.

Τα καλοκαίρια μου περνούσα εκει,
κι ήταν το σπίτι της καρδιάς μου,
όταν μεγάλωσα και μάνα έγινα
μαζί επήγαινα με τα παιδιά μου.

Επήραν γεύσεις και αναμνήσεις
από το σπίτι και το το χωριό μου,
μα ανερώτητα ήρθε εγκέλαδος
σάρωσε μνήμες και οτι δικό μου

Πως θα κοιτάξω εκείνο το μέρος
την κάθε του γωνιά ?
που αλάνα θα μοιάζει, χώμα γεμάτη
και μοναξιά...
Νεφέλη
29/9/2014

Το 1953 Ο εγκέλαδο πήρε το σπίτι μου...περιοχή -Αργοστολίου-
Το 2014 ενα πατρικό στο Ληξούρι < εξοχικό> μαθαίνω πως μετά τον εγκέλαδο παίρνει τα ερείπιά του η μπουλντόζα.....
Και το δικό δικό δικό μου ....το έχασα το 1989....νιώθετε πως νιώθω?
Καλή σας μέρα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου