Το Ξάγναντο Αγάπησα, μα η Ζωή..Θολό Τοπίο!

Το Ξάγναντο Αγάπησα, μα η Ζωή..Θολό Τοπίο!
Νεφέλης Σκέψεις.

Nεφέλης Σκέψεις.!

Καλώς ήρθατε στο Blog μου Δημιουργιες και σκέψεις μου.! Καθίστε αναπαυτικά, και καλό σας διάβασμα.! Ζητώ την κατανόησή σας. Εξηγούμαι, για να μην παρεξηγούμαι. Δεν είμαι ποιήτρια ούτε στιχουργός , γράφω της ψυχής μου τα παράπονα μόνον, όταν.. η έμπνευση μου κάνει την επίσκεψη. Ευχαριστώ Πολύ.!

Ancient Theatre of Epidaurus

Ancient Theatre of Epidaurus

Τετάρτη 8 Απριλίου 2015

Περιμένοντας την Ανοιξη .!!!

......///

Βροχή του Απρίλη απαλή
Χαϊδεύεις  τα λουλούδια
να  δείχνουν πιο γυαλιστερά
να στρώσει  πάνω η πεταλούδα

Ανοιξιάτικη  βροχούλα 
πρόσεξε  μην  δυναμώσεις 
τα πέταλα  των λουλουδιών
στο χώμα μην τα στρώσεις..

Θάλασσας  αύρα δροσερή
η Άνοιξη σε  προσκαλεί
γλυκά να μας δροσίσεις
με αρώματα και ευωδιές 
χίλια χαμόγελα φοράς
εμάς για να  στολίσεις

Βροχή  να πέσεις   απαλή
το χωμα να μυρίσει
κι αν κρύφτηκε ο ηλιο μας
θα ξαναβγεί στην φύση

να δέσει έχει τους καρπούς
φυλλώματα να απλώσει
λουλούδια ΄άνθη και φυτά
στην γη να  μεγαλώσει.

Να ζουν  σε κήπους και σε αυλές
στολίσματα να μένουν
το καλοκαίρι που έρχεται
 <κι΄αυτά>
μαζί με εμάς προσμένουν.
Νεφέλη
6/4/2014

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου