Το Ξάγναντο Αγάπησα, μα η Ζωή..Θολό Τοπίο!

Το Ξάγναντο Αγάπησα, μα η Ζωή..Θολό Τοπίο!
Νεφέλης Σκέψεις.

Nεφέλης Σκέψεις.!

Καλώς ήρθατε στο Blog μου Δημιουργιες και σκέψεις μου.! Καθίστε αναπαυτικά, και καλό σας διάβασμα.! Ζητώ την κατανόησή σας. Εξηγούμαι, για να μην παρεξηγούμαι. Δεν είμαι ποιήτρια ούτε στιχουργός , γράφω της ψυχής μου τα παράπονα μόνον, όταν.. η έμπνευση μου κάνει την επίσκεψη. Ευχαριστώ Πολύ.!

Ancient Theatre of Epidaurus

Ancient Theatre of Epidaurus

Τετάρτη 3 Ιουνίου 2015

Νύχτες -2

Νύχτες -2
Πάντα οι νύχτες θα υπάρχουν
να σκιάζουν τις καρδιές μας
και να στάζουν λίγο λ ί γ ο
το πικρό τους το σιρόπι
και να λέμε,  /αμάν και πότε \
το παράθυρο να φέξει
για να φεύγουν ..οι Ανθρωποι.


Κι΄όταν χάραμα φεγγίσει
κι άπ΄τις γρίλιες μπαίνει φως,
αραιώνουν τα γ ι α τ ί μας,
ερωτήματα, και....Πως.

Λίγο αργότερα θα βλέπεις
κι΄έναν Ήλιο σαν το Τόπι
την καρδιά μας να ζεσταίνει,
κι΄όσο και να μας πικραίνουν,
να το ξέρεις,,.
πως κι΄Ανθρωποι,
είν ...ανθρώποι.!

ΝεφΕλλη

31/5/2015

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου