Το Ξάγναντο Αγάπησα, μα η Ζωή..Θολό Τοπίο!

Το Ξάγναντο Αγάπησα, μα η Ζωή..Θολό Τοπίο!
Νεφέλης Σκέψεις.

Nεφέλης Σκέψεις.!

Καλώς ήρθατε στο Blog μου Δημιουργιες και σκέψεις μου.! Καθίστε αναπαυτικά, και καλό σας διάβασμα.! Ζητώ την κατανόησή σας. Εξηγούμαι, για να μην παρεξηγούμαι. Δεν είμαι ποιήτρια ούτε στιχουργός , γράφω της ψυχής μου τα παράπονα μόνον, όταν.. η έμπνευση μου κάνει την επίσκεψη. Ευχαριστώ Πολύ.!

Ancient Theatre of Epidaurus

Ancient Theatre of Epidaurus

Τρίτη 23 Ιουνίου 2015

Το Άστρο μου ..!!!

Το  Άστρο μου.!

Είχα το Άστρο μου,
του μίλαγα,
και του ζητούσα χάρη,
φαινεται δεν μ άκουγε,
κι΄όλα μου τα παράπονα
τα΄λεγα στο φεγγάρι.


Υπομονή μου ζήταγε,
κιόλα λέει>θα γίνουν Τέλεια...
Μα φεγγαράκι τι μου λες;
Τώρα;
Τώρα που ζω μες την συντέλεια..;

Και κοίταξα τον ουρανό,
στον Ήλιο ψαχνοντας να βρω
παρηγοριάς σημάδι,
μα είχε κρυφτεί στα σύννεφα
φοβούμενος το τέλος του
κρύφτηκε στο σκοτάδι

.
Αλίμονο,που να στραφώ;
που πρέπει να ελπίζω;
μες το μυαλό τις σκέψεις μου
βιάζω, ταλανίζω.

Το βλέμμα μου ξανά,
στο άπειρο πλανάται.
η μνήμη μου συνέρχεται,
 αναζητά  την ερημιά
κι΄αρχίζει να...θυμάται...

Νεφέλη.
13/6/2015

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου