Το Ξάγναντο Αγάπησα, μα η Ζωή..Θολό Τοπίο!

Το Ξάγναντο Αγάπησα, μα η Ζωή..Θολό Τοπίο!
Νεφέλης Σκέψεις.

Nεφέλης Σκέψεις.!

Καλώς ήρθατε στο Blog μου Δημιουργιες και σκέψεις μου.! Καθίστε αναπαυτικά, και καλό σας διάβασμα.! Ζητώ την κατανόησή σας. Εξηγούμαι, για να μην παρεξηγούμαι. Δεν είμαι ποιήτρια ούτε στιχουργός , γράφω της ψυχής μου τα παράπονα μόνον, όταν.. η έμπνευση μου κάνει την επίσκεψη. Ευχαριστώ Πολύ.!

Ancient Theatre of Epidaurus

Ancient Theatre of Epidaurus

Κυριακή 12 Ιουλίου 2015

Και θέλει ψάξιμο πολύ..!




Και θέλει ψάξιμο πολύ
για να βρεθεί η αγάπη..
δεν θα την βρείς σε άσφαλτο,
αλλά, σε μονοπάτι..

Σε δρόμους κακοτράχαλους,
δυσδιαβατους , χαντάκια
μέσα απ΄την κακοπέραση
να ψάχνουμε δρομάκια..

Να βγούμε σ΄ένα ξέφωτο
σε ήλιου ανηφόρι
αγάπης θα ναι αγκάλιασμα
του κοριτσιού με αγόρι.!!

Θέλει η αγάπη υπομονή,
μα κι΄ Αν σε..προσπεράσει,
έτσι, όπως φεύγει η ζωή,
θα χει  και  ε κ ε ί ν η...Χάσει..

11/7/2015

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου