Το Ξάγναντο Αγάπησα, μα η Ζωή..Θολό Τοπίο!

Το Ξάγναντο Αγάπησα, μα η Ζωή..Θολό Τοπίο!
Νεφέλης Σκέψεις.

Nεφέλης Σκέψεις.!

Καλώς ήρθατε στο Blog μου Δημιουργιες και σκέψεις μου.! Καθίστε αναπαυτικά, και καλό σας διάβασμα.! Ζητώ την κατανόησή σας. Εξηγούμαι, για να μην παρεξηγούμαι. Δεν είμαι ποιήτρια ούτε στιχουργός , γράφω της ψυχής μου τα παράπονα μόνον, όταν.. η έμπνευση μου κάνει την επίσκεψη. Ευχαριστώ Πολύ.!

Ancient Theatre of Epidaurus

Ancient Theatre of Epidaurus

Τρίτη 21 Ιουλίου 2015



  • Αποφράδα μέρα...

    Κι όταν
    για το κακό τον ρώτησαν
    τι θα πρεπε να κάνουν,
    απάντησε ανίσκιωτος,
    Ειν το Νησί ...τ ό σ ο...μακρυά.....

    -Δηλαδή; τι πάει να πει; 

    άστους και ας αποθάνουν;

    Και σαν Πιλάτος έπλυνε 

    τα χέρια στο νερό
    Αφού κι Ιούδας βρέθηκε 
    για κείνο τον καιρό....

    που πάντα θα υπάρχουν

    να δένουν Ιστορίες
    να τις ποτίζουν αίματα

     για..τ α χ α...Ισορροπίες...

    Και άρχισε μια αγωνία
    που ποτέ δεν θα τελειώσει
    και όλοι ψάχνοντας με Τάμα
    η μάννα, να ζητάει ακόμα το παιδί
    και το παιδί την Μάνα.
    Ν.Ρ.
    20/7/2015
    Αυτά εν ολίγοις για τα κατ εξακολούθησιν εγκλήματα
    -==-==-==

    Δεν υπάρχουν σχόλια:

    Δημοσίευση σχολίου