Το Ξάγναντο Αγάπησα, μα η Ζωή..Θολό Τοπίο!

Το Ξάγναντο Αγάπησα, μα η Ζωή..Θολό Τοπίο!
Νεφέλης Σκέψεις.

Nεφέλης Σκέψεις.!

Καλώς ήρθατε στο Blog μου Δημιουργιες και σκέψεις μου.! Καθίστε αναπαυτικά, και καλό σας διάβασμα.! Ζητώ την κατανόησή σας. Εξηγούμαι, για να μην παρεξηγούμαι. Δεν είμαι ποιήτρια ούτε στιχουργός , γράφω της ψυχής μου τα παράπονα μόνον, όταν.. η έμπνευση μου κάνει την επίσκεψη. Ευχαριστώ Πολύ.!

Ancient Theatre of Epidaurus

Ancient Theatre of Epidaurus

Παρασκευή 14 Αυγούστου 2015

Πίνε..πίνε..

Πινε, πίνε...

Βάλε το ποτήρι στο τραπέζι
στην άκρη το ραδιόφωνο να παίζει
πιες γουλιά γουλιά και άσπρο πάτο,
ξανά γέμισε το ποτήρι σου και πάρτο.

πίνε πίνε πίνε
χρώμα στην ζωή σου δίνε.


Ακόμα και οι θεοί 
το αγαπούσανε
στον Όλυμπο το πιναν 

και γλεντούσανε..

Είναι οι σκέψεις σου πολλές
και μια γουλιά τι να σου κάνει,
για ένα κορίτσι που όλο κλαις,
να λες, πως ένα ποτηράκι θα σε γιάνει

Γιαυτό φίλε μου να πιεις,
να πεις και δεν θα χάσεις..
θα βρεις μιαν άλλη να αγαπάς
και αυτήν  να την ξεχάσεις.

Πίνε πίνε πίνε
χρώμα στην ζωή σου δίνει..

Ακόμα και οι θεοί 

το αγαπούσανε
στον Όλυμπο το πίναν


και γλεντούσανε..

ΝεφΕλλη 

Γράφτηκε γύρω στο 1996.
Πρώτη ανάρτηση 12/8/2015

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου