Το Ξάγναντο Αγάπησα, μα η Ζωή..Θολό Τοπίο!

Το Ξάγναντο Αγάπησα, μα η Ζωή..Θολό Τοπίο!
Νεφέλης Σκέψεις.

Nεφέλης Σκέψεις.!

Καλώς ήρθατε στο Blog μου Δημιουργιες και σκέψεις μου.! Καθίστε αναπαυτικά, και καλό σας διάβασμα.! Ζητώ την κατανόησή σας. Εξηγούμαι, για να μην παρεξηγούμαι. Δεν είμαι ποιήτρια ούτε στιχουργός , γράφω της ψυχής μου τα παράπονα μόνον, όταν.. η έμπνευση μου κάνει την επίσκεψη. Ευχαριστώ Πολύ.!

Ancient Theatre of Epidaurus

Ancient Theatre of Epidaurus

Δευτέρα 7 Σεπτεμβρίου 2015

Ρίζες...(Του Έρωτα.!)

ΡΙΖΕΣ ΕΡΩΤΑ
ΡΙΖΕΣ ΕΡΩΤΑ
Ρίζες...(Του Έρωτα..)
Σε ρίζα βράχου κάθισα,
σκεφτόμουν πως σε αγάπησα
πολύ κείνα τα χρόνια..

Στον ίσκιο του αναπόλησα
και τους καιρούς ξεχώρισα,
ψιθύρισαν και μού πάνε
πως δεν κρατάει αιώνια..

Σε δέντρου ρίζα ξάπλωσα
την σκέψη μου αντάμωσα
ξαπόστασα και σκέφτηκα,
πως σε είχα αγαπήσει,
και τώρα στο μισόθαμπο
πάει και αυτή, έχει σβήσει..

Το βάρος μες τo στήθος  μου
πόνος βαρύς και ρίζα,
του έρωτα το σκίρτημα
που χρόνια δεν το είδα,
κι΄ειν τα μαλλιά μου γκρίζα.
.
Ρίζωσε ο έρωτας καημούς,
καημούς και παρακάλια
κλεμμένα πορτοκάλια
κι΄απ την καρδιά..άνθους

Όσο και αν μαράθηκαν
και οι κορμοί αν λυγίσαν
ρωτώ, γιατί τυφλώθηκες;
ρωτώ, γιατί δεν είδες,
Κάτω απ΄τη Γη, τις...Ρίζες;

Νεφέλη.
3/9/2015
<Ίσως βρείτε κάποια λάθη,<στιχουργικά> μα εχω λόγους να το αφήσω ως έχει..δεν θα...διαγωνιστεί. Μπορώ να πω ότι, είναι από τα αγαπημένα μου..!!)
(Από το..τίποτα δεν πάει χαμένο)

 Δημήτρης Κινικλής Καθε σου γραφή γίνεται και για μενα απο τα αγαπημένα μου. Για ποια λαθη μιλας, ποιος κοιτάζει λαθη οταν διαβάζει τετοια γλυκια ποίηση.
 Stel Sermier Αχ!..ριζες που υπάρχουν γερες μπορει ο χρονος να τις καλυψει και η γη μα δεν πεθαναν ποτε καποτε βλαστανουν και ο κυκλος τις ζωης δεν κλεινει ποτε....τοσο ομορφο,μ' αγγιξε πολυ....
 Θοδωρής Αργυρόπουλος ..το αγάπησα πολύ κι εγώ.... σαν αναπόληση ...σα γλυκό παραπονάκι για όσα πήρε ο καιρός... φιλί.
Ειρήνη Δεουδέ Μίλησες στη ψυχή Νεφέλη μου!!! Πανέμορφο!!! Καλό βράδυ
Κυριάκος Τζελεπίδης ειναι φανταστικο Νεφέλη !!! φανταστικό !!!!
 Τζένη Παπαπαναγιώτου Μπραβο Νεφελακι...
 ΕΛΕΝΗ ΤΣΙΑΧΡΗ Αναπόληση αγάπης...τελικά μήπως η αγάπη δε κρατά αιώνια και φθείρεται κι αυτή μέσα σto χρόνο...ωραίο Νεφελάκι μου,καλή βδομάδα!!! 
 Ντόρα Μανατακη.Τι να πω εγω τωρα για κείνες τις ριζες που τις βλεπουμε οταν ειναι αργα???? Υπέροχο! !!!

Γιώργος Χατζόπουλος !!!Υπέροχο!..., απέραντο σαν και τη ματιά της ψυχής σου!... Νεφέλη, αγαπητή φίλη... emoticon heart

ταπεινος ναρκισσος
30-09-2015 @ 11:29
Ρίζωσε ο έρωτας καημούς,
καημούς και παρακάλια
κλεμμένα πορτοκάλια
κι΄απ την καρδιά..άνθους
Ποιά αποσκλαβωμένη ζωγράφιση κυμάτων και εξομολόγησης,
σε αποπλάνησε και ταξιδεύεις αλαργεινά και με ωραιότητα, πάνω
στις ανθοφορισμένες συλλογίσεις του έρωτα;
Άπτουσα εκπληρωμένη εκθαμβίας ομορφιάς η δημιουργία σου.
Θεσπεσία χαράς και χάρης καλημέρα σε εσένα Νεφέλη!!!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου