Το Ξάγναντο Αγάπησα, μα η Ζωή..Θολό Τοπίο!

Το Ξάγναντο Αγάπησα, μα η Ζωή..Θολό Τοπίο!
Νεφέλης Σκέψεις.

Nεφέλης Σκέψεις.!

Καλώς ήρθατε στο Blog μου Δημιουργιες και σκέψεις μου.! Καθίστε αναπαυτικά, και καλό σας διάβασμα.! Ζητώ την κατανόησή σας. Εξηγούμαι, για να μην παρεξηγούμαι. Δεν είμαι ποιήτρια ούτε στιχουργός , γράφω της ψυχής μου τα παράπονα μόνον, όταν.. η έμπνευση μου κάνει την επίσκεψη. Ευχαριστώ Πολύ.!

Ancient Theatre of Epidaurus

Ancient Theatre of Epidaurus

Τρίτη 22 Σεπτεμβρίου 2015

Παράπονο...


Παράπονο.!
Βρέχει και σήμερα..
Ξανάρχισε της πίκρας η βροχή
στους δρόμους παρασέρνει απομεινάρια..κ.τ.λ< από στιχοποίημά μου>
Ο,τι και να λέμε το καλοκαίρι φεύγει, φεύγει σιγά σίγα και βαρυφορτωμένο από γέλια , φωνές χαρούμενες, φωνές  ξένοιαστες, από έρωτες, αγάπες με όρκους αιώνιας θύμησης, με πίκρες και κλάματα αποχωρισμού , απογοητεύσεις, πόσα έδωσε και πόσα πηρε το καλοκαίρι, και το κάθε καλοκαίρι που ζούμε.
Και η Θάλασσα;; αυτή που κοιτώντας την, λες και ξεπλένει την κάθε σου στενάχωρη σκέψη...
που σε ηρεμεί, σε χαλαρώνει, σε γαληνεύει, σε κάνει να χάνεσαι στα κύματά της, 
αφήνοντα πίσω ο,τι άσχημο..
Και εγώ εφέτος, τίποτα από όλα αυτά τα γιατρικά της δεν πήρα...
22/9/2015
ΝεφΕλλη

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου