Το Ξάγναντο Αγάπησα, μα η Ζωή..Θολό Τοπίο!

Το Ξάγναντο Αγάπησα, μα η Ζωή..Θολό Τοπίο!
Νεφέλης Σκέψεις.

Nεφέλης Σκέψεις.!

Καλώς ήρθατε στο Blog μου Δημιουργιες και σκέψεις μου.! Καθίστε αναπαυτικά, και καλό σας διάβασμα.! Ζητώ την κατανόησή σας. Εξηγούμαι, για να μην παρεξηγούμαι. Δεν είμαι ποιήτρια ούτε στιχουργός , γράφω της ψυχής μου τα παράπονα μόνον, όταν.. η έμπνευση μου κάνει την επίσκεψη. Ευχαριστώ Πολύ.!

Ancient Theatre of Epidaurus

Ancient Theatre of Epidaurus

Σάββατο 14 Νοεμβρίου 2015

ΑΙΓΑΙΟ...

ΑΙΓΑΙΟ..
Α..φιλόξενο πέρασμα έγινες.
Του Θεού σου η τρίαινα κύματα ανακατεύει παρασύροντας κατατρεγμένους , δυστυχείς, αθώους και πλανεμένους στον βυθό σου.
Σταμάτησε την οργή, μην στοιβάζεις κορμιά στον υγρό σου τάφο, και πνιξε τον Μινώταυρο που φιλοξενείς στα βάθη σου.
Από σένα περνούσαν διαλεχτοί νέοι και νέες για το...Παλάτι <λαβύρινθο>
Εξυπηρετούσες και τότε <αθέλητα όπως τώρα> κάτι σαν..θυσία συμφερόντων.
Αιγαιο...
Χιλιοτραγουδισμενο. Θάλασσα των ποιητών καμάρι, πως σε κατάντησαν;
Άλλοτε στις κορυφές των κυμάτων σου γλαροπούλια πετούσαν φλερτάροντας
απο κύμα σε κύμα με τα κελαηδήματα τους.
Τώρα μόνο κλάματα παιδιών, και κραυγές αγωνίας ακούγονται.
Ηρέμησε και χάρισέ τους την σιγουριά.
Μια καλύτερη ζωή αναζητούν και όχι την κατάκτησή σου..
Αναμονής δάκρυα περίσσεψαν στις παραλίες και φουσκώνουν επικίνδυνα τα κύματα που χορτασμένα ξεβράζουν ψυχούλες στις ακτές..
Ανήσυχο Πέλαγος..που πια γαλάζιο χρώμα δεν έχεις...

Ανήσυχα θολά νερά..
Και πως ξανά θα τα Αγιάσεις;
Νεφέλη.
18/10/2015

 Ερμιονη Παναγιωτης Γιαγια Καλησπέρα ,μια μεγάλη αλήθεια σε ένα πικρό αλλά υπέροχο κείμενο...........

ΕΛΕΝΗ ΤΣΙΑΧΡΗΕΛΕΝΗ ΤΣΙΑΧΡΗ Ενα Αιγαίο που άλλοτε φιλόξενο πέλαγος και τώρα υγρός τάφος για τους πρόσφυγες και ειδικά παιδάκια που έζησαν το τρόμο της φυγής και δεν άντεξαν στα κύματα,πουθενά παρηγοριά για αυτούς τους ανθρώπους...υπέροχο Νεφέλη μου!!!
 Ευάγγελος ΘΠαπαναστασίου Ειναι κατι σαν "επικηδειος" κυρια Νεφελη. Σαν εκφραση κατι το θλιβερά ωραιο!..

Anna Bithikotsi
Anna Bithikotsi η γραφη η κραυγη της ψυχης σου

Katerina Souvli
Katerina Souvli Αχ, Νεφέλη μου, ο Μινώταυρος δεν βρίσκεται στα βάθη της θάλασσας, είναι δίπλα μας και κερδίζει από το θάνατο και των παιδιών και των μεγάλων...

Nefeli Riga
Nefeli Riga Ξαναζωντάνεψε,...Μια και δεν στέλνονται στην Κρήτη, και το Αιγαίο τα...σκεπάζει, στα βάθη του τα περιμένει Μινώταυρος όπου...μονάζει. Μεταφορικά βέβαια η.....πιο πικρή αλήθεια.

Charis Panagopoulou
Charis Panagopoulou Η ψυχή μας γέμισε με το δάκρυ των δικών σου συντεταγμένων... της δικής σου ψυχής, Νέφη μου! Ποιος ακούει την κραυγή της; Αυτός που μπορεί ν' αλλάξει πεπρωμένα... που ορίζει τις τύχες είναι κωφός!!!

Μέρη Λιόντη μας ήρθανε καιροί με το θανατικό στον κόρφο Νεφέλη μου...
Θοδωρής Αργυρόπουλος
Θοδωρής Αργυρόπουλος Πως αλλάζουν οι καιροί Νεφέλη μου.... ήρθανε καιροί με θανατικό, όπως σωστά και καίρια γράφει η Μέρη.... καιροί πόνοι αγιάτρευτοι ..


Katerina Politaki
Katerina Politaki Μπραβο!!!!!

Soula Maropaki
Soula Maropaki Εύγε Νεφέλη μου !!!!!!
Νεφέλη μου σε ευχαριστώ για την αναδημοσιευσή μου στην Λογγοτεχνική Αύρα ...


Φωτεινή Α.Κ πως ξανά θα τα Αγιάσεις;....
προβληματισμένοι όλοι μας Νεφέλη μου ...
« η ειρωνία της τύχης συμπερασματικά
.


Χρήστος Μελίσσης
Χρήστος Μελίσσης Χιλιοτραγουδισμενο, θάλασσα των ποιητών καμάρι, πως σε κατάντησαν;
Άλλοτε στις κορυφές των κυμάτων σου γλαροπούλια πετούσαν φλερτάροντας
απο κύμα σε κύμα με τα κελαηδήματα τους.
...

Pantelis Kolxaros καληνύχτα Νεφέλλη και ο κόσμος ο φτωχός κοντά τους είναι
Pipis Komianos Όταν έχουμε συναισθηματικά φιλαράκια στην διαδικτυακή μας παρέα όπως ή Νεφελη Ρηγα μέ τις Επταννησιακές ποιητικές της ευαισθησίες να ομορφαίνουν την καθημερινοτητά μας, ποτέ δέν θα νιώθουμε μόνοι και άδειοι!! Πικραμένοι όμως με τα τεκταινόμενα στην θάλασσά μας το Αιγίο. πιστευω οτι ειναι αναγκαίο ολοι να ενώσουμε φωνή διαμαρτυρίας, ΝΑ ΠΕΣΟΥΝ ΟΙ ΦΡΑΚΤΕΣ ΣΤΑ ΣΥΝΟΡΑ !!!! Να σταματήσει η εκμετάλευση και η αδικαιολόγητη απώλια ανθρώπινων ζωών. Θα το αναρτήσω στο ιστολογιο μου.

Γιώργος Χατζόπουλος "...Ανήσυχο Πέλαγος..που πια γαλάζιο χρώμα δεν έχεις...
Ανήσυχα θολά νερά...", ναι φίλη μου... Πόσο υπέροχα τα λες..., πόσο πικρά Αληθινά...

Nefeli Riga
Nefeli Riga Σ΄ευχαριστώ καλέ μου φίλε,χαίρομαι οταν σε συναντώ εδω σ΄ενα ακόμη σταυροδρόμι του σύμπαντος.!Ευχαριστώ και όλες/ους που περάσαν και άφησαν μια λεξη, η το καθιερωμένο σημαδάκι. Καλο μας βράδυ.
Ερμιονη Παναγιωτης Γιαγια
Ερμιονη Παναγιωτης Γιαγια Καλησπέρα ,μια μεγάλη αλήθεια σε ένα πικρό αλλά υπέροχο κείμενο...............


ΕΛΕΝΗ ΤΣΙΑΧΡΗ Ενα Αιγαίο που άλλοτε φιλόξενο πέλαγος και τώρα υγρός τάφος για τους πρόσφυγες και ειδικά παιδάκια που έζησαν το τρόμο της φυγής και δεν άντεξαν στα κύματα,πουθενά παρηγοριά για αυτούς τους ανθρώπους...υπέροχο Νεφέλη μου!!! emoticon hear


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου