Το Ξάγναντο Αγάπησα, μα η Ζωή..Θολό Τοπίο!

Το Ξάγναντο Αγάπησα, μα η Ζωή..Θολό Τοπίο!
Νεφέλης Σκέψεις.

Nεφέλης Σκέψεις.!

Καλώς ήρθατε στο Blog μου Δημιουργιες και σκέψεις μου.! Καθίστε αναπαυτικά, και καλό σας διάβασμα.! Ζητώ την κατανόησή σας. Εξηγούμαι, για να μην παρεξηγούμαι. Δεν είμαι ποιήτρια ούτε στιχουργός , γράφω της ψυχής μου τα παράπονα μόνον, όταν.. η έμπνευση μου κάνει την επίσκεψη. Ευχαριστώ Πολύ.!

Ancient Theatre of Epidaurus

Ancient Theatre of Epidaurus

Παρασκευή 13 Νοεμβρίου 2015

Νύχτωσε...
Και το Όχι
αποκοιμήθηκε
στην Αγκαλιά του Ναι.....

Καληνύχτα Φίλοι μου.!
Αρέσει σε εσάς, καθώς και στους Stratos Papadopoulos, Michael Evangelinos, Εύη Μπαλαμώτη και σε 10 ακόμη.Σχόλια
Ιωάννα ΚαμπάσηΙωάννα Καμπάση Καληνυχτα Νεφέλη μου !!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου