Το Ξάγναντο Αγάπησα, μα η Ζωή..Θολό Τοπίο!

Το Ξάγναντο Αγάπησα, μα η Ζωή..Θολό Τοπίο!
Νεφέλης Σκέψεις.

Nεφέλης Σκέψεις.!

Καλώς ήρθατε στο Blog μου Δημιουργιες και σκέψεις μου.! Καθίστε αναπαυτικά, και καλό σας διάβασμα.! Ζητώ την κατανόησή σας. Εξηγούμαι, για να μην παρεξηγούμαι. Δεν είμαι ποιήτρια ούτε στιχουργός , γράφω της ψυχής μου τα παράπονα μόνον, όταν.. η έμπνευση μου κάνει την επίσκεψη. Ευχαριστώ Πολύ.!

Ancient Theatre of Epidaurus

Ancient Theatre of Epidaurus

Τετάρτη 13 Απριλίου 2016

Το Παγκάκι...

Το βλέπουμε παντού, αλλά κυρίως σε πάρκα, κήπους, σταθμούς,
σε απομακρυσμένες τοποθεσίες, ξεχασμένο, άβαφο, η χαλασμένο,
 τα περισσότερα χωρίς φροντίδα, παρόλα αυτά πάντα κάποιον φιλοξενεί
 και αφουγκράζεται την λύπη του, η και την χαρά του.
Δεν νιώθει μοναξιά, εχει .συνήθως την συχνή παρέα των μοναχικών....
Νεφέλη Ρήγα.!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου