Το Ξάγναντο Αγάπησα, μα η Ζωή..Θολό Τοπίο!

Το Ξάγναντο Αγάπησα, μα η Ζωή..Θολό Τοπίο!
Νεφέλης Σκέψεις.

Nεφέλης Σκέψεις.!

Καλώς ήρθατε στο Blog μου Δημιουργιες και σκέψεις μου.! Καθίστε αναπαυτικά, και καλό σας διάβασμα.! Ζητώ την κατανόησή σας. Εξηγούμαι, για να μην παρεξηγούμαι. Δεν είμαι ποιήτρια ούτε στιχουργός , γράφω της ψυχής μου τα παράπονα μόνον, όταν.. η έμπνευση μου κάνει την επίσκεψη. Ευχαριστώ Πολύ.!

Ancient Theatre of Epidaurus

Ancient Theatre of Epidaurus

Παρασκευή 26 Αυγούστου 2016

Και ολο λεμε..Αύριο.






Συχνά ακουμε να λέγεται.

Ποτέ δεν ξέρεις τι θα φέρει το αύριο..-

Πιστευω πως αυτή η φράση εχει ημερομηνία λήξης.
Το αύριο ως πότε να το περιμένουμε;
και Αν Αν..θυμηθεί να έρθει, θα υπαρχει ο χρόνος
να χαρούμε...τα καλούδια του;


----
Και το κάθε αύριο, παρέα με την ελπίδα μας παραπέμπει στο
επόμενο...αύριο.

Ο Καιρός προχωρεί, εμείς αλλάζουμε, γκριζάρουμε, 
και ακομα συνεχίζουμε να παραμερίζουμε την κουρτίνα - του μυαλού μας- 
κοιτώντας τον δρόμο..τον δρόμο που έχουμε όλοι μέσα μας.
Εκεί γυροφέρνει, αλλά    τ ί π ο τ ε    δεν φέρνει..
24/8/2016
ΝεφΕλλη

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου