Το Ξάγναντο Αγάπησα, μα η Ζωή..Θολό Τοπίο!

Το Ξάγναντο Αγάπησα, μα η Ζωή..Θολό Τοπίο!
Νεφέλης Σκέψεις.

Nεφέλης Σκέψεις.!

Καλώς ήρθατε στο Blog μου Δημιουργιες και σκέψεις μου.! Καθίστε αναπαυτικά, και καλό σας διάβασμα.! Ζητώ την κατανόησή σας. Εξηγούμαι, για να μην παρεξηγούμαι. Δεν είμαι ποιήτρια ούτε στιχουργός , γράφω της ψυχής μου τα παράπονα μόνον, όταν.. η έμπνευση μου κάνει την επίσκεψη. Ευχαριστώ Πολύ.!

Ancient Theatre of Epidaurus

Ancient Theatre of Epidaurus

Κυριακή 29 Οκτωβρίου 2017

Το Γιασεμι του Σεπτεμβρη.!

Ηταν  ενα από εκείνα τα όμορφα και γλυκά βράδια του Σεπτέμβρη,
που δέχεσαι την ψυχρουλα ευχάριστα, και με΄ενα φεγγάρι ελαφρώς κριμένο πίσω από ένα θολό σημείο του ουρανού, τρώγοντας ήρεμα και συζητώντας με αγαπημένα πρόσωπα, σηκώνοντας το ποτήρι μου είδα να πέφτει μέσα ενα Γιασεμί.!
Ένιωσα πολύ όμορφα.! Δεν συμβαίνει συχνά.
Φανταστική εικόνα και συναίσθημα.!!
Ομορφηνε την υπόλοιπη βραδιά μου.!
Τα τζατζαμινια <γιασεμιά>
κρατούν κι αρχές χειμωνα
ευθύς μετα μαραίνονται
πριν φθάσει η..Ανεμώνα
Γιαυτό και Ε ν α πρόλαβε
κι΄ήρθε να με ανταμώσει
πέφτοντας στο ποτήρι μου
χαρά για να μου δώσει.
Ν.Ρ.


2 σχόλια: