Το Ξάγναντο Αγάπησα, μα η Ζωή..Θολό Τοπίο!

Το Ξάγναντο Αγάπησα, μα η Ζωή..Θολό Τοπίο!
Νεφέλης Σκέψεις.

Nεφέλης Σκέψεις.!

Καλώς ήρθατε στο Blog μου Δημιουργιες και σκέψεις μου.! Καθίστε αναπαυτικά, και καλό σας διάβασμα.! Ζητώ την κατανόησή σας. Εξηγούμαι, για να μην παρεξηγούμαι. Δεν είμαι ποιήτρια ούτε στιχουργός , γράφω της ψυχής μου τα παράπονα μόνον, όταν.. η έμπνευση μου κάνει την επίσκεψη. Ευχαριστώ Πολύ.!

Ancient Theatre of Epidaurus

Ancient Theatre of Epidaurus

Παρασκευή 17 Ιανουαρίου 2020

Το Μήνυμα.!

Το Μήνυμα.!

Έλαβα μήνυμα γλυκό
και τι διαβάζω..

.πως με αγαπάς
πως με αγαπάς
και αναστενάζω.!


Και ολο ζητώ την αγκαλιά σου την ζεστή
τώρα που κάνει κρύο
και αν δεν ερχόσουνα αργά,
θα θελα για παντοτινά

να είμαστε δυο.

Μα ήρθες αργά, και ο,τι προλάβω
να χαρώ θα στο χρωστάω..
ήλθες αργά πολύ αργά
και τι με αυτό.

Θα..σε αγαπάω.

Βιαστικό και χωρίς μακιγιάζ..
14/1/2020

2 σχόλια:

  1. Ποτέ δεν είναι αργά για έναν έρωτα που φλογίζει την αγάπη και μια αγάπη που σοφίζει τον έρωτα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή