Το Ξάγναντο Αγάπησα, μα η Ζωή..Θολό Τοπίο!

Το Ξάγναντο Αγάπησα, μα η Ζωή..Θολό Τοπίο!
Νεφέλης Σκέψεις.

Nεφέλης Σκέψεις.!

Καλώς ήρθατε στο Blog μου Δημιουργιες και σκέψεις μου.! Καθίστε αναπαυτικά, και καλό σας διάβασμα.! Ζητώ την κατανόησή σας. Εξηγούμαι, για να μην παρεξηγούμαι. Δεν είμαι ποιήτρια ούτε στιχουργός , γράφω της ψυχής μου τα παράπονα μόνον, όταν.. η έμπνευση μου κάνει την επίσκεψη. Ευχαριστώ Πολύ.!

Ancient Theatre of Epidaurus

Ancient Theatre of Epidaurus

Κυριακή 31 Ιανουαρίου 2010

ΛΟΓΙΑ ΑΓΑΠΗΣ!

Αγάπης λόγια Βάλσαμο
και της ψυχής μας νηνεμία
και απανέμι δροσερό
μες΄στης ζωής την τρικυμία.
.....
Αγάπης λόγια τρυφερά
θέλω να ψιθυρίσω
μες την ψυχή σου ν΄ακουστούν
του Ερωτα δρόμοι να γενούν,
εκεί να περπατήσω.
......
Άγγιγμα αγάπης μαγικό
ποιός δεν νοστάλγισε να νιώσει?
είναι κατάρα φοβερή
αν τύχη και δεν το χαρεί
εστω κι΄αν μετανιώσει.
......
Το τικ τακ του ρολογιού
με φέρνει πιο κοντά σου
λόγια ν΄ακούσω ερωτικά
μες την ζεστή την αγγαλιά σου.
......
Να σ΄αγαπώ, να σε φιλώ,
θέση δεν θά χουν τα ρολόγια
τις ώρες ξέχνα, ας αλυχτούν
εσύ θα ακούς αγάπης λόγια.
......
Να σ΄αγαπώ να σε φιλώ,
να ψιθυρίζω ο,τι δικό σου
φεύγοντας νάχεις φυλακτό
Ενα Σημάδι στον λαιμό σου..!!

Νεφέλη

8/12/2008

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου