Το Ξάγναντο Αγάπησα, μα η Ζωή..Θολό Τοπίο!

Το Ξάγναντο Αγάπησα, μα η Ζωή..Θολό Τοπίο!
Νεφέλης Σκέψεις.

Nεφέλης Σκέψεις.!

Καλώς ήρθατε στο Blog μου Δημιουργιες και σκέψεις μου.! Καθίστε αναπαυτικά, και καλό σας διάβασμα.! Ζητώ την κατανόησή σας. Εξηγούμαι, για να μην παρεξηγούμαι. Δεν είμαι ποιήτρια ούτε στιχουργός , γράφω της ψυχής μου τα παράπονα μόνον, όταν.. η έμπνευση μου κάνει την επίσκεψη. Ευχαριστώ Πολύ.!

Ancient Theatre of Epidaurus

Ancient Theatre of Epidaurus

Κυριακή 31 Ιανουαρίου 2010

Η ΑΓΑΠΗ ΣΟΥ!

Αισθάνθηκα, και σ΄Αγάπησα.!

Γιαυτό Συμφώνησα!
ναμαι αγάπη σου εγώ
και όχι φόνισσα των αισθημάτων
που απλώχερα μου ΄χάριζες,

Μ΄απομακρύνθηκες,
Γιατί φοβήθηκες,
πίστη δεν εδωσες τα λόγια τα δικά μου.

Δεν παραστράτησα.
Παραπάτησα,
χάθηκε ο έλεγχος
που ισορροπούσε την καρδιά μου.

Με Αρνήθηκες
μα στην ψυχή σου οι αναμνησεις μοιρολόι,
θα ειναι εκεί,
και θα υπάρχουν,
Σαν μια σου χάνδρα στο καινουργιο κομπολόι!
5/2008

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου