Το Ξάγναντο Αγάπησα, μα η Ζωή..Θολό Τοπίο!

Το Ξάγναντο Αγάπησα, μα η Ζωή..Θολό Τοπίο!
Νεφέλης Σκέψεις.

Nεφέλης Σκέψεις.!

Καλώς ήρθατε στο Blog μου Δημιουργιες και σκέψεις μου.! Καθίστε αναπαυτικά, και καλό σας διάβασμα.! Ζητώ την κατανόησή σας. Εξηγούμαι, για να μην παρεξηγούμαι. Δεν είμαι ποιήτρια ούτε στιχουργός , γράφω της ψυχής μου τα παράπονα μόνον, όταν.. η έμπνευση μου κάνει την επίσκεψη. Ευχαριστώ Πολύ.!

Ancient Theatre of Epidaurus

Ancient Theatre of Epidaurus

Κυριακή 31 Ιανουαρίου 2010

ΣΤΟ ΦΩΣ ΤΟΥ ΦΕΓΓΑΡΙΟΥ..






Πανσέληνος σήμερα,ταξιδέψτε, ονειρευτείτε,ερωτευτείτε.Καληνύχτα!!!!!
Στήνει χορό στο φως του φεγγαριού
γριά αναμαλλιασμένη,
τύψεις των νιάτων την πονούν,
λόγια θυμάται ενός καιρού..
στην αγκαλιά του αγοριού
κάποτε ευτυχισμένη.


Ζει με τα φαντάσματα,
την κυνηγούν Ερινύες,
μα σκοτισμένο το μυαλό
για την καρδιά που πόνεσε,
δεν δίνει ερμηνείες.

Και συνεχίζει το χορό
ενώ της φέγγει το φεγγάρι,
μα είναι αδύναμο το φως,
-τον ίσκιο της αγκάλιασε,-
μ΄ανέκφραστη η ματιά, θολή,
το βλέπει σαν λιχνάρι..

Νεφέλη
2/12/2006

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου