Το Ξάγναντο Αγάπησα, μα η Ζωή..Θολό Τοπίο!

Το Ξάγναντο Αγάπησα, μα η Ζωή..Θολό Τοπίο!
Νεφέλης Σκέψεις.

Nεφέλης Σκέψεις.!

Καλώς ήρθατε στο Blog μου Δημιουργιες και σκέψεις μου.! Καθίστε αναπαυτικά, και καλό σας διάβασμα.! Ζητώ την κατανόησή σας. Εξηγούμαι, για να μην παρεξηγούμαι. Δεν είμαι ποιήτρια ούτε στιχουργός , γράφω της ψυχής μου τα παράπονα μόνον, όταν.. η έμπνευση μου κάνει την επίσκεψη. Ευχαριστώ Πολύ.!

Ancient Theatre of Epidaurus

Ancient Theatre of Epidaurus

Κυριακή 31 Ιανουαρίου 2010

Η ΔΙΚΗ ΜΟΥ ΠΑΓΩΝΙΑ..

Πως έγινε η Ζωή μου ενα ρημάδι
πως έγινε η Ζωή μου ενας καημός
πως μπήκε στην ψυχή μου το σκοτάδι
κι΄εμεινε για μένα ο μαρασμός.

Ηλιους εκοίταξα πολλούς
την ζεστασιά τους να μου δωσουν
Αxτίδες εστειλαν στην Γη
μήπως ζεστάνουν το κορμί
την Παγωνιά να διώξουν.

Μα η Παγωνιά δεν έφυγε
Ευχαριστώ τους Ηλιους
Κι΄ας η ψυχή μου έμεινε
μες στους καημούς τους χίλιους..

16/12/002

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου