Το Ξάγναντο Αγάπησα, μα η Ζωή..Θολό Τοπίο!

Το Ξάγναντο Αγάπησα, μα η Ζωή..Θολό Τοπίο!
Νεφέλης Σκέψεις.

Nεφέλης Σκέψεις.!

Καλώς ήρθατε στο Blog μου Δημιουργιες και σκέψεις μου.! Καθίστε αναπαυτικά, και καλό σας διάβασμα.! Ζητώ την κατανόησή σας. Εξηγούμαι, για να μην παρεξηγούμαι. Δεν είμαι ποιήτρια ούτε στιχουργός , γράφω της ψυχής μου τα παράπονα μόνον, όταν.. η έμπνευση μου κάνει την επίσκεψη. Ευχαριστώ Πολύ.!

Ancient Theatre of Epidaurus

Ancient Theatre of Epidaurus

Κυριακή 31 Ιανουαρίου 2010

ΚΡΥΟ, ΚΡΥΟ ΠΟΛΥ!!

Κρύο πολύ.
Μα η αγάπη δεν παγώνει,
ενα κρεβάτι αναζητά
νωχελικά τρυπώνει.

Γλυκειά αιτία και αφορμή μας
"τι δίνει ο έρωτας αλήθεια
στο κορμί μας"

Ενα τρύπωμα όλο έρωτα
κι΄αγάπη
Με επιτόπια ταξίδια
συγκινήσεις
Δεν γνωρίζεις αν υπάρχεις
στο κρεβάτι
Απ΄την ζαλάδα του μυαλού
και τις δονήσεις.

Κι΄όταν μέσα μας η ζέστη απλωθεί
και γαληνέψουν τα εντός μας,
Ας πέφτει καταράχτες η βροχή
Θά χουμε πάρει απ΄το ζεστό
-της νύχτας-..μερτικό μας.

Νεφέλη 12/9/2009

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου