Το Ξάγναντο Αγάπησα, μα η Ζωή..Θολό Τοπίο!

Το Ξάγναντο Αγάπησα, μα η Ζωή..Θολό Τοπίο!
Νεφέλης Σκέψεις.

Nεφέλης Σκέψεις.!

Καλώς ήρθατε στο Blog μου Δημιουργιες και σκέψεις μου.! Καθίστε αναπαυτικά, και καλό σας διάβασμα.! Ζητώ την κατανόησή σας. Εξηγούμαι, για να μην παρεξηγούμαι. Δεν είμαι ποιήτρια ούτε στιχουργός , γράφω της ψυχής μου τα παράπονα μόνον, όταν.. η έμπνευση μου κάνει την επίσκεψη. Ευχαριστώ Πολύ.!

Ancient Theatre of Epidaurus

Ancient Theatre of Epidaurus

Κυριακή 31 Ιανουαρίου 2010

ΓΛΥΚΕΙΑ ΤΡΕΛΗ?ΚΕΦΑΛΟΝΗΤΙΣΣΑ.!!

Γλυκειά Κεφαλονητισσα
Αρχόντησσα κι΄Αλήτισσα
μες΄το Νησί σου τρέχεις
σε θάλασσες κι΄ακρογιαλιές
μαζί με άλλες κοπελιές
δεσμεύσεις δεν αντέχεις

Στην λύπη και στο μένος σου
όταν κοιτάς τον Αινο σου
αμέσως ηρεμείς
και σ΄αγαπούνε όλοι,
και μένεις μέσα στο Νησί
σκέψη δεν κάνεις για φυγή
απ΄τ΄ομορφο Αργοστόλι.

Αφιερωμένο ΚΑΙ στην Ντόρα μας.!!
15/11/2008

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου