Το Ξάγναντο Αγάπησα, μα η Ζωή..Θολό Τοπίο!

Το Ξάγναντο Αγάπησα, μα η Ζωή..Θολό Τοπίο!
Νεφέλης Σκέψεις.

Nεφέλης Σκέψεις.!

Καλώς ήρθατε στο Blog μου Δημιουργιες και σκέψεις μου.! Καθίστε αναπαυτικά, και καλό σας διάβασμα.! Ζητώ την κατανόησή σας. Εξηγούμαι, για να μην παρεξηγούμαι. Δεν είμαι ποιήτρια ούτε στιχουργός , γράφω της ψυχής μου τα παράπονα μόνον, όταν.. η έμπνευση μου κάνει την επίσκεψη. Ευχαριστώ Πολύ.!

Ancient Theatre of Epidaurus

Ancient Theatre of Epidaurus

Κυριακή 31 Ιανουαρίου 2010

Μα Ελα Που Φέγγει Πιο Πολύ...

...Και ξημερώνει .
Βλέπεις να φέγγει στο παράθυρο
Το φώς καλεί μια αμαρτία σου γλυκιά
Να την αφήσεις.
Πως ξεγλυστράς από αγκαλιά
που όλη την νύχτα είχες μεθύσei?

Πως λύνονται τα χέρια σου
που στον λαιμό του ειχες πλέξει
Μα έλα που φέγει πιο πολύ
και μια αχτίδα όλο θρηνεί
και μες το κλάμα της φωνάζει..
Εχει Φέξει..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου