Το Ξάγναντο Αγάπησα, μα η Ζωή..Θολό Τοπίο!

Το Ξάγναντο Αγάπησα, μα η Ζωή..Θολό Τοπίο!
Νεφέλης Σκέψεις.

Nεφέλης Σκέψεις.!

Καλώς ήρθατε στο Blog μου Δημιουργιες και σκέψεις μου.! Καθίστε αναπαυτικά, και καλό σας διάβασμα.! Ζητώ την κατανόησή σας. Εξηγούμαι, για να μην παρεξηγούμαι. Δεν είμαι ποιήτρια ούτε στιχουργός , γράφω της ψυχής μου τα παράπονα μόνον, όταν.. η έμπνευση μου κάνει την επίσκεψη. Ευχαριστώ Πολύ.!

Ancient Theatre of Epidaurus

Ancient Theatre of Epidaurus

Κυριακή 31 Ιανουαρίου 2010

ΝΥΧΤΑ ΜΟΥ..

Στην Αμμουδιά οταν βρεθήκαμε μαζί
κί νιώθαμε του Έρωτα τα πάθη
Ο Ηλιος έγερνε στην άκρη του νερού
κι΄εμείς πνιγόμαστε στα ίδια μας τα λάθη

Τ΄ασημένια τα νερά
απο του φεγγαριού το χρώμα,
άγγίζανε την άκρη των κορμιών,
κι΄εμείς εκεί βρισκόμαστε ακόμα.

Η Νύχτα σκορπίζε απλώχερα τ΄αστέρια της
το φως για να στέλνει
να φωτίζει την καρδιά μας,
και να μας πεί.. αυτή η βραδιά ποτέ,
ποτέ μην ξαχαστεί,
ως τα μεγάλα γ η ρ α τ ε ι ά μας...

12/10/96

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου