Το Ξάγναντο Αγάπησα, μα η Ζωή..Θολό Τοπίο!

Το Ξάγναντο Αγάπησα, μα η Ζωή..Θολό Τοπίο!
Νεφέλης Σκέψεις.

Nεφέλης Σκέψεις.!

Καλώς ήρθατε στο Blog μου Δημιουργιες και σκέψεις μου.! Καθίστε αναπαυτικά, και καλό σας διάβασμα.! Ζητώ την κατανόησή σας. Εξηγούμαι, για να μην παρεξηγούμαι. Δεν είμαι ποιήτρια ούτε στιχουργός , γράφω της ψυχής μου τα παράπονα μόνον, όταν.. η έμπνευση μου κάνει την επίσκεψη. Ευχαριστώ Πολύ.!

Ancient Theatre of Epidaurus

Ancient Theatre of Epidaurus

Κυριακή 31 Ιανουαρίου 2010

ΣΤΟ ΑΔΕΙΟ ΔΩΜΑΤΙΟ..

Στο Αδειο δωμάτιο οι σιωπές αντιλαλούν
και οι μύχιες σκέψεις του μυαλού στριφογυρίζουν..
η Ν ύχτα μάζεψε απόψε τ α στοιχειά της
να δρέψουν δάφνες απ΄αυτούς που που βα σανίζουν

Ίσως να άξιζες ακόμη πιο πολλά
Ισως δεν μπόρεσα περίσσια να στα δώσω
Ισως βιάστηκες να ξ ανοιχτείς.
Ισως...ισως, δεν ήμουν έτοιμη
Χρέη καρδιάς και πάλι να πληρώσω.

Υπήρχε πόνος ανοιχτός
και μια ζωή συντρίμμια
που αιμορραγούσε συνεχώς
πάνω σε στάχτες - της Φωτιάς αποκαϊδια..-

Δεν πρόλαβα να σου τα πω
Είχες τόση βιασύνη
Φύσηξες Αέρα Δυνατό
και Ξάναψες τα αποκαϊδια που είχαν μείνει

Θέλω να μάθεις πως με πόνεσες πολύ
και ακόμα ισως η καρδια πονάει,
Στο Αδειο δωμάτιο ακούω μια Σιωπή
Αργά, αργά , και σιγανά να μου μιλάει ..


Νεφέλη.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου