Το Ξάγναντο Αγάπησα, μα η Ζωή..Θολό Τοπίο!

Το Ξάγναντο Αγάπησα, μα η Ζωή..Θολό Τοπίο!
Νεφέλης Σκέψεις.

Nεφέλης Σκέψεις.!

Καλώς ήρθατε στο Blog μου Δημιουργιες και σκέψεις μου.! Καθίστε αναπαυτικά, και καλό σας διάβασμα.! Ζητώ την κατανόησή σας. Εξηγούμαι, για να μην παρεξηγούμαι. Δεν είμαι ποιήτρια ούτε στιχουργός , γράφω της ψυχής μου τα παράπονα μόνον, όταν.. η έμπνευση μου κάνει την επίσκεψη. Ευχαριστώ Πολύ.!

Ancient Theatre of Epidaurus

Ancient Theatre of Epidaurus

Κυριακή 31 Ιανουαρίου 2010

ΚΑΛΑ ΝΑ ΠΑΘΩ..

Ολο προσμένω απ΄την ζωή
κι΄ όλο προσμένω,
Σαν να φαντάζομαι πως Κάτι μου χρωστάει
Κι΄οσο περνάει ο καιρός, με βήμα κουρασμένο
Αναρωτιέμαι...
Αν στάθηκες κοντά μου μια στιγμή
σαν μια ψευδέσθηση πως κάποιος μ΄αγαπάει..

Κι΄ ενω Γερνάω, συνεχίζω
να στοιβάζω τα όνειρά μου
στο συρτάρι του μυαλού μου
Για να τάχω..

Καλά Να Πάθω....

23/7/2009
Νεφέλη.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου