Το Ξάγναντο Αγάπησα, μα η Ζωή..Θολό Τοπίο!

Το Ξάγναντο Αγάπησα, μα η Ζωή..Θολό Τοπίο!
Νεφέλης Σκέψεις.

Nεφέλης Σκέψεις.!

Καλώς ήρθατε στο Blog μου Δημιουργιες και σκέψεις μου.! Καθίστε αναπαυτικά, και καλό σας διάβασμα.! Ζητώ την κατανόησή σας. Εξηγούμαι, για να μην παρεξηγούμαι. Δεν είμαι ποιήτρια ούτε στιχουργός , γράφω της ψυχής μου τα παράπονα μόνον, όταν.. η έμπνευση μου κάνει την επίσκεψη. Ευχαριστώ Πολύ.!

Ancient Theatre of Epidaurus

Ancient Theatre of Epidaurus

Δευτέρα 1 Φεβρουαρίου 2010

Χ Ρ Ε Η Κ Α Ρ Δ Ι Α Σ..!

Ρώτησα τον Ανεμο
της Νύχτας τα Αστέρια,
δεν μίλησαν,
την αγκαλιά μου κοίταξαν
με τ΄απλωμένα χέρια.

Το Βήμα μου μαρμάρωσε.
αναμεσίς το Νέφος,
μου σκίαζε όλη την χαρά
και στην καρδιά μου πένθος,

Και σαν Νεφέλη στάθηκα
να με τυλίγουν Νέφη
να βλέπω εσέ να χάνεσαι
και η θλίψη να μου γνέφει.

Τον Χρόνο που σου χάρισα?
ποτέ μου δεν θα μετανιώσω,
σε αγάπησα, σου μίλησα, σε άκουσα,
Χρέη Καρδιάς.. ας εν΄και πάλι να πληρώσω.


12/4/2007

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου