Το Ξάγναντο Αγάπησα, μα η Ζωή..Θολό Τοπίο!

Το Ξάγναντο Αγάπησα, μα η Ζωή..Θολό Τοπίο!
Νεφέλης Σκέψεις.

Nεφέλης Σκέψεις.!

Καλώς ήρθατε στο Blog μου Δημιουργιες και σκέψεις μου.! Καθίστε αναπαυτικά, και καλό σας διάβασμα.! Ζητώ την κατανόησή σας. Εξηγούμαι, για να μην παρεξηγούμαι. Δεν είμαι ποιήτρια ούτε στιχουργός , γράφω της ψυχής μου τα παράπονα μόνον, όταν.. η έμπνευση μου κάνει την επίσκεψη. Ευχαριστώ Πολύ.!

Ancient Theatre of Epidaurus

Ancient Theatre of Epidaurus

Δευτέρα 1 Φεβρουαρίου 2010

Αυριο είναι Κυριακή!!

Αυριο είναι Κυριακή
κανείς μονάχος
στο τραπέζι μην καθίσει
και πίνει μόνος του κρασί
μεσα σ΄αυτό ον πόνο του να πνιξει.

Να κόψει Μάραθο να βάλει στο φαϊ
και να μουρίσει η γειτονιά απ΄τ΄αρωμά του
να μαζευτούν όλοι μαζί την Κυριακή
για να μη μοιάζει σαν μια μέρα του Σαββάτου...

Καλο Σαββατο Κύριακο!!!!!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου