Το Ξάγναντο Αγάπησα, μα η Ζωή..Θολό Τοπίο!

Το Ξάγναντο Αγάπησα, μα η Ζωή..Θολό Τοπίο!
Νεφέλης Σκέψεις.

Nεφέλης Σκέψεις.!

Καλώς ήρθατε στο Blog μου Δημιουργιες και σκέψεις μου.! Καθίστε αναπαυτικά, και καλό σας διάβασμα.! Ζητώ την κατανόησή σας. Εξηγούμαι, για να μην παρεξηγούμαι. Δεν είμαι ποιήτρια ούτε στιχουργός , γράφω της ψυχής μου τα παράπονα μόνον, όταν.. η έμπνευση μου κάνει την επίσκεψη. Ευχαριστώ Πολύ.!

Ancient Theatre of Epidaurus

Ancient Theatre of Epidaurus

Κυριακή 31 Ιανουαρίου 2010

ΑΓΑΠΗ!!

Γλυκό απανέμι στην ψυχή σου βρήκα

μετά απ΄του Ανέμου την οργή,

δεν εχω πάρει το φιλί σου

είσαι μια αγάπη Δωρική.

Δεν άγγιξα ποτέ το πρόσωπό σου

ούτε φιλιά σου γεύτηκα στο στόμα,

δεν έγειρα γλυκά στην αγκαλιά σου,

το χάδι σου δεν γνώρισα ακόμα..


Μα είσαι αγάπη που μετράει...

την σκέψη μου ισορροπείς,

νιώθω πως είσαι π ι ό κοντά μου

και Ζωντανεύεις ( την Σ τ ι γ μ ή)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου