Το Ξάγναντο Αγάπησα, μα η Ζωή..Θολό Τοπίο!

Το Ξάγναντο Αγάπησα, μα η Ζωή..Θολό Τοπίο!
Νεφέλης Σκέψεις.

Nεφέλης Σκέψεις.!

Καλώς ήρθατε στο Blog μου Δημιουργιες και σκέψεις μου.! Καθίστε αναπαυτικά, και καλό σας διάβασμα.! Ζητώ την κατανόησή σας. Εξηγούμαι, για να μην παρεξηγούμαι. Δεν είμαι ποιήτρια ούτε στιχουργός , γράφω της ψυχής μου τα παράπονα μόνον, όταν.. η έμπνευση μου κάνει την επίσκεψη. Ευχαριστώ Πολύ.!

Ancient Theatre of Epidaurus

Ancient Theatre of Epidaurus

Κυριακή 31 Ιανουαρίου 2010

ΤΟ Τ Α Ξ Ι Δ Ι !

Σε Βάρκα αρμερνίζω με πανιά
χωρίς κουπιά με του Αγέρα το κουμάντο
την ρότα θα μου δείχνει η αστροφεγγιά
κι΄ενα φεγγάρι κάντο.!

Απ΄την στεριά θ΄αφήνομαι
θα φεύγω απ΄την ψετιά της
να ζω πανω στην θάλασσα
πουχει μαγκιά δικιά της.

Πρόσεχε βάρκα μου μικρή
κι΄αγερα μη φουσκώνεις
τα κύματα της θαλασσας
και την εξαγριώνεις..

Ασε να λικνίζομαι στα γαλανά νερά
να ζω μεσα στο όνειρο
πουχασα στην στεριά..

Μα ειναι ενα ταξιδι
που γρήγορα τελειώνει
το΄ζησα όμως τ΄ονειρο
κι΄ελπίδα μεγαλώνει..!

31/1/98
Νεφέλη.Τ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου