Το Ξάγναντο Αγάπησα, μα η Ζωή..Θολό Τοπίο!

Το Ξάγναντο Αγάπησα, μα η Ζωή..Θολό Τοπίο!
Νεφέλης Σκέψεις.

Nεφέλης Σκέψεις.!

Καλώς ήρθατε στο Blog μου Δημιουργιες και σκέψεις μου.! Καθίστε αναπαυτικά, και καλό σας διάβασμα.! Ζητώ την κατανόησή σας. Εξηγούμαι, για να μην παρεξηγούμαι. Δεν είμαι ποιήτρια ούτε στιχουργός , γράφω της ψυχής μου τα παράπονα μόνον, όταν.. η έμπνευση μου κάνει την επίσκεψη. Ευχαριστώ Πολύ.!

Ancient Theatre of Epidaurus

Ancient Theatre of Epidaurus

Κυριακή 31 Ιανουαρίου 2010

N Y X T A !

Δεν ξέρω τι να γράψω,
απ΄την σκέψη την δική σου
προσπαθώ ν΄αποδράσω.

Μα όλο ζητώ την αγκαλιά σου
σαν όαση στην ερημιά,
να δραπετεύσω στα φιλιά σου
εκεί που ο χρόνος σταματά..

Σε σένα ελπίζω νύχτα
το μαύρο σου σκοτάδι
ποτέ μη με προδώσει,
κι΄ερημη μη με δώσει
στην ξαγρυπνιά με γρόσι..

Σε σένα ελπίζω νύχτα,
-και όχι στην σελήνη-
να φέρεις την γαλήνη
στο σώμα μου το κρύο
που δέχτηκε ο αντίο
και πνιγήκε στο κλάμα
με κεραυνούς αντάμα..

Κρύωσε η ψυχή μου,
το σώμα μου παγώνει
την σκέψη μου σκοτώνει
κι΄ενα σκοτάδι άβυσσος
μέσα μου τρυπώνει..

Κι΄ετσι, εκεί, στα σκοτεινά,
ως της ψυχής μου το κουκούλι,
θα σεργιανίσω μοναχή
κράζοντας σαν το νυχτολπόυλι...

Νεφέλη.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου