Το Ξάγναντο Αγάπησα, μα η Ζωή..Θολό Τοπίο!

Το Ξάγναντο Αγάπησα, μα η Ζωή..Θολό Τοπίο!
Νεφέλης Σκέψεις.

Nεφέλης Σκέψεις.!

Καλώς ήρθατε στο Blog μου Δημιουργιες και σκέψεις μου.! Καθίστε αναπαυτικά, και καλό σας διάβασμα.! Ζητώ την κατανόησή σας. Εξηγούμαι, για να μην παρεξηγούμαι. Δεν είμαι ποιήτρια ούτε στιχουργός , γράφω της ψυχής μου τα παράπονα μόνον, όταν.. η έμπνευση μου κάνει την επίσκεψη. Ευχαριστώ Πολύ.!

Ancient Theatre of Epidaurus

Ancient Theatre of Epidaurus

Δευτέρα 1 Φεβρουαρίου 2010

Πρωϊνές Σκέψεις.(Το Τριαντάφυλλο)

Ολόλαμπρος σήμερα ο Ηλιος, τα πάντα γυαλίζουν, φαίνονται καθαρότερα,
με ιριδισμούς χρωμάτων απο ουράνιο τόξο.
Δεν σείεται φύλο, ησυχία. Ο Αέρας εχει κοπάσει,όλα παραδώθηκαν στην θαλπωρή του.
Η Γή δέχεται νωχελικά τα χάδια του να την ζεστάνουν, και οι καρποί στα σπλάχνα της να παίρνουν Ζωή.
Τα Σύννεφα άτολμα εξαφανίστηκαν,.Ο Βασιλιάς Ηλιος θα εγκατασταθεί, σιγά σιγά στον θρόνο του.
Η Γή, σαν Μάνα, ετοιμάζει το χαλί της. Πράσινο, γεμάτο ελπίδες, τιναγμένο απο την
σκόνη της ψυχής μας που μάζευε καταχείμωνα...
Ολα μια ομορφιά!
Το πρώτο Τριαντάφυλλο στην αυλή μου ανοιξε!
Το είδα, πρωϊ , πρωϊ, Ξεκαθαρο Σημάδι, μπαίνει επιτέλους η ποθητή μας Ανοξη!
Μα κι΄ενα άλλο τριαντάφυλλο ξεπρόβαλε μπροστά μου, απένταντί μου..
Επιβεβαίωση της εποχής , και της ψυχής του Αποστολέα μου.!!

Αυτές ηταν απλές πρωϊνές μου σκέψεις!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου