Το Ξάγναντο Αγάπησα, μα η Ζωή..Θολό Τοπίο!

Το Ξάγναντο Αγάπησα, μα η Ζωή..Θολό Τοπίο!
Νεφέλης Σκέψεις.

Nεφέλης Σκέψεις.!

Καλώς ήρθατε στο Blog μου Δημιουργιες και σκέψεις μου.! Καθίστε αναπαυτικά, και καλό σας διάβασμα.! Ζητώ την κατανόησή σας. Εξηγούμαι, για να μην παρεξηγούμαι. Δεν είμαι ποιήτρια ούτε στιχουργός , γράφω της ψυχής μου τα παράπονα μόνον, όταν.. η έμπνευση μου κάνει την επίσκεψη. Ευχαριστώ Πολύ.!

Ancient Theatre of Epidaurus

Ancient Theatre of Epidaurus

Δευτέρα 1 Φεβρουαρίου 2010

Σ Η Μ Α Δ Ι Α!

Σημάδια η Αγάπη εχει πολλά.
Δεν σβήνουν κι΄αν τα χρόνια μας περάσουν
Σαν θύμησες θα μείνουν κι΄ορφανά,
Οταν το Σωμα κι΄η Ψυχή γερά σουν.

Θα τα θυμόμαστε σαν να ταν χθές
Που χάραξαν με βία την Ζωή μας,
Μας δείξαν άλλους δρόμους και στροφές,
Μα εμείς κρατήσαμε την ρότα την δική μας.

Περάσαμε ανηφόρια αγκαθωτά,
Και δύσβατα, στενά τα μονοπάτια,
αυτά δεν ήτανε για μας,
δεν έπρεπε να γίνουμε κομάτια.

Κρατήσαμε γερά τις αντιστάσεις
Η λογική κυριαρχούσε το μυαλό μας,
Δεν ξέρω Αν η καρδιά σ΄αυτό συμφώνησε,
Μα άλλαξε για πάν τα το Εγώ μας.

18/2/2006

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου