Το Ξάγναντο Αγάπησα, μα η Ζωή..Θολό Τοπίο!

Το Ξάγναντο Αγάπησα, μα η Ζωή..Θολό Τοπίο!
Νεφέλης Σκέψεις.

Nεφέλης Σκέψεις.!

Καλώς ήρθατε στο Blog μου Δημιουργιες και σκέψεις μου.! Καθίστε αναπαυτικά, και καλό σας διάβασμα.! Ζητώ την κατανόησή σας. Εξηγούμαι, για να μην παρεξηγούμαι. Δεν είμαι ποιήτρια ούτε στιχουργός , γράφω της ψυχής μου τα παράπονα μόνον, όταν.. η έμπνευση μου κάνει την επίσκεψη. Ευχαριστώ Πολύ.!

Ancient Theatre of Epidaurus

Ancient Theatre of Epidaurus

Δευτέρα 1 Φεβρουαρίου 2010

ΘΑΛΑΣΣΑ ΜΟΥ.. ΓΙΑΤΙ.;



Θάλασσα θάλασσά μου
 Δίπλα σου γεννήθηκα
στην άμμο σου περπάτησα
τα πρώτα βήματά μου.

Είδα την Αστροφεγγιά
να λουζει την ποδιά σου
γνώρισα το Μένος σου
να πνίγει τα παιδιά σου.

Άκουσα τον Άνεμο
να σε μαστιγώνει
και σύ να τον παρακαλάς
κύματα μην σηκώνει.

Μα αποζητώ την Αύρα σου
τα δειλινά,
Τον Ήλιο που αφηνόταν
στην άκρη του νερού
κι΄εγώ να εχω ξεχαστεί,
κοιτώντας χρώματα μαβιά,
νανούρισμα γλυκό στην κουπαστή.

Και μου λεγες..
να πραγματώσω όνειρα
ελπίδες ξεχασμένες,
να τρέξω, κι΄έτρεξα
να φτάσω την μικρή Ζωή..
Tίποτα, γιατί?
Δεν έχασα τον δρόμο,
είχα πυξίδα το μυαλό
και της καρδιάς τον νόμο.

Δεν είχα καθαρό μυαλό?
Δεν μ΄είχες Θάλασσα αγιάσει
με το γαλάζιο σου νερό?
Γιατί τα νέφη μείνανε
και όχι η ξαστεριά,
Δεν κάνω άλλα όνειρα ,
τα πνίγει η..Στεριά.

Γιατί., πολλά γιατί ,
και ακόμη ψάχνω Ένα Διότι..

Νεφέλη

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου